  • Data: 2013-04-30 12:19:08
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak. Bo kilku medyków spotkało się pod naciskami politycznymi i
    > zagłosowało, że nie jest...

    Nie, bo większość medyków przestała się poddawać naciskom religijnych
    oszołomów i oderwała się od biblijnych bajek (np. tej, w której "bóg"
    zsyła homoseksualizm za nieoddawanie mu czci - LOL).

    > Ale nie ogłosi.

    Pewnie, że nie, bo wtedy do końca by się skompromitował. Ale to decyzja
    POLITYCZNA (podobnie jak np. wymyślenie czyśćca dla nieochrzczonych
    zmarłych noworodków) a nie "telefon od Boga".

    > Wg mnie nie, bo to sprzeczne ze Słowem Bożym i wtedy jak najbardziej
    > będzie im wolno odrzucić błędną decyzję biskupa, który jest tak samo
    > człowiekiem, jak i pozostali.

    Nonono! W sprawach wiary, doktryny i obyczajów Papież jest nieomylny!

    [ciach]

    > Nie wiem o czym. Napisałeś, że jest dogmat iż Papież ma zawsze rację.
    > A to nieprawda.

    Kiedy wypowiada się jako Papież? Zawsze.

    > Chodzi wyłącznie o tzw. nauczania ex cathedra.

    TAK

    > Taki jest dogmat twojej wiary. Ale nie wkładaj w usta chrześcijan

    Jakiej wiary, durniu??

    > dogmatów twojej wiary. KRK nie uczy, że należy wierzyć w bajki. Uczy, że
    > należy wierzyć Słowu Bożemu. A to że ty to słowo nazywasz bajką, to już
    > twój dogmat, nie rzymskich katolików.

    To nie jest dogmat. To jest historyczna wiedza.

    Której, mimo wielu lat prób, fundziaki nigdy nie podważyły inaczej jak
    swoim jedynym argumentem "ja wierzę".

    > Ależ oczywiście, że są. Jeden choćby głosisz w tym liście, że Pismo
    > Święte jest bajką czy też zbiorem legend.

    To nie jest dogmat. To jest obiektywnie weryfikowalna wiedza (że to są
    opowieści tegoż dzikiego plemienia, niemające wsparcia w historii).

    > Inny, jaki głosiłeś, to to, że
    > siły stwórcze świata oraz siły światem rządzące są bezosobowe.

    Kłamiesz.

    Jedyne co pisałem, to że nie ma dowodów na jakąś "osobę" kierującą
    wszechświatem, podobnie jak nie ma żadnych dowodów na to, że istnieją
    magiczne świadome niewidziane wróżki, które pilnują działania grawitacji
    - póki co wygląda na to, że grawitacja działa bez pilnowania przez jakąś
    świadomość, podobnie jak cała reszta wszechświata, stąd mnożenie
    niepotrzebnych bytów jest absurdem.

    Znajdziesz sposób na udowodnienie istnienia takich wróżek? Będziesz
    sławny! A póki co jesteś tylko żałosny...