  • Data: 2013-04-29 22:15:45
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 21:36, Liwiusz pisze:

    > Problem ateistów polega na tym, że te społeczeństwa się rozwijają, które
    > nie boją się umierać.

    No tak, taka Czeczenia czy Afganistan to obecnie najbardziej rozwinięte
    kraje na świecie... taaak?

    > Pokaż je.

    > Mniejsze zło, to mieszkać z chrześcijanami, a nie z islamistami.

    Toteż właśnie. Przynajmniej póki islamiści nie zlaicyzują się do poziomu
    przeciętnego wykształconego i inteligentnego chrześcijanina religijnego
    na zasadzie "żeby coś było do roboty w niedziele".

    Bo oszołomy pokroju Śmiejka są równie niebezpiecznie, niezależnie czy
    trykają dla Allaha, czy leża krzyżem dla Jahwe.