  • Data: 2013-04-30 09:00:22
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 21:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoja teoria ma tyle samo poparcia, co teoria płaskiej Ziemi.

    No tak. Bo kilku medyków spotkało się pod naciskami politycznymi i
    zagłosowało, że nie jest...

    > Ależ tak. Jak Papa ogłosi, że Bóg mu kazał wszystkich innowierców tępić,

    Ale nie ogłosi.

    > to Katolicy mieliby taki obowiązek.

    Wg mnie nie, bo to sprzeczne ze Słowem Bożym i wtedy jak najbardziej
    będzie im wolno odrzucić błędną decyzję biskupa, który jest tak samo
    człowiekiem, jak i pozostali.

    >>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmat_o_nieomylności_p
    apieża
    > No a o czym innym mogłem piać w omawianym kontekście, manipulancie?

    Nie wiem o czym. Napisałeś, że jest dogmat iż Papież ma zawsze rację.
    A to nieprawda. Chodzi wyłącznie o tzw. nauczania ex cathedra.

    > Ale to jest bajka. To są legendy spisywane przez dzikie narody pustyń
    > Bliskiego Wschodu.

    Taki jest dogmat twojej wiary. Ale nie wkładaj w usta chrześcijan
    dogmatów twojej wiary. KRK nie uczy, że należy wierzyć w bajki. Uczy, że
    należy wierzyć Słowu Bożemu. A to że ty to słowo nazywasz bajką, to już
    twój dogmat, nie rzymskich katolików.

    > Bredzisz. Właśnie nie ma żadnych dogmatów.

    Ależ oczywiście, że są. Jeden choćby głosisz w tym liście, że Pismo
    Święte jest bajką czy też zbiorem legend. Inny, jaki głosiłeś, to to, że
    siły stwórcze świata oraz siły światem rządzące są bezosobowe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek