  • Data: 2013-04-29 21:13:32
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 20:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Ateizm nie jest genetyczny. To po prostu pewna dojrzałość umysłowa,
    > kiedy przestaje się bezkrytycznie wierzyć w bajki. U mnie zaczęło się od
    > skompromitowania się teorii "świętego Mikołaja" poprzez podsłuchanie
    > knucia prezentów i "wizyty".

    Teoria ,,św. Mikołaja'' nie jest żadną chrześcijańską teorią tylko
    tradycją ludową, zabawą. Praktykowaną zresztą przez wiele silnie
    ateistycznych rodzin.

    Pismo Święte, prawdy wiary, dogmaty i inne podobne zupełnie z tym nic
    wspólnego nie mają, poza tym, że w kręgach związanych z Kościołem
    Rzymsko-Katolickim pojawia się nawiązanie do św. W kręgach
    protestanckich w USA z Saint Nicholas (czy jakoś tak) wyszło im Santa
    Claus, bo nie rozumieli Saint.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek