  • 481. Data: 2008-07-05 23:54:59
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4ovte$6bh$1@news.onet.pl...

    > Jak widzisz, sa tutaj osoby ktore bez totalnej kontroli czuja sie
    > nieszczdesliwe... ;)

    najgorsze jest dla mnie to, ze jak sprzeciwisz sie kontroli - to powiedza,
    ze masz cos na sumieniu... ot takie nowe pokolenie niewolnikow z wyboru.

  • 482. Data: 2008-07-06 00:22:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > To by chyba pasowało, organizator może odmówić realizacji koncertu "bo
    > robią zdjęcia", a klient niech się sądzi że chce pieniądze z powrotem ;)

    Tak pewnie by było, sądy zdążyłyby bowiem zareagować pewnie dopiero
    "po ptakach", czyli po koncercie. Z drugiej strony wpisanie takiej
    klauzuli jako niedozwolonej rozjaśniłoby sytuację podczas organizowania
    kolejnych koncertów.

    Dlatego gorąco zachęcam Mariana i Andrzeja Lawę, aby poczynili
    odpowiednie kroki prawne. Jak im się uda, to na pewno o nich będą w
    gazetach pisać ;) [a jak nie, to też pewnie ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 483. Data: 2008-07-06 02:34:52
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2008-07-05 23:46 swen pięknie wystukał/a:

    > Doprawdy nie rozumiem dlaczego organizatorzy nakazali cieciowi rekwirowac
    > aparaty fotograficzne... jest to dla mnie niezrozumiale, to tak jak by w
    > kazdym domu stal ciec i nie pozwalal na nagranie programu z TV...

    Niedawno zakazali wnoszenia kijów bejsbolowych teraz aparatów
    fotograficznych?

    No ale kije a aparat to jednak roznica

    Pewnie tak samo jak ksiądz zabrania fotografować dzieci na Komunii Św,
    bo chce zarobić na swoich zdjęciach. Ja na jednej komunii nie
    posłuchałam i zdjęcia robiłam. Wyszły ładniejsze od tych, które w
    kościele sprzedawali.

    I bardzo dobrze!:))

  • 484. Data: 2008-07-06 05:03:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marian napisał(a):

    [...]

    > A tu si enagle okazuje, ze cola beeee, ze parat ni chuchu...

    Zachowujesz się niczym plemnik, który odmawia współpracy z jajeczkiem bo
    mu się Konstytucja nie podoba ;)

    j.

  • 485. Data: 2008-07-06 05:36:13
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:krd5k5-7nj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale tam nie ma nic o wodzie sodowej ani aparatach fotograficznych.

    o otwartych napojach juz mowiono, a o aparatach, ajk pisalem wolna wola
    organizatora, w zanych przepisach tez nie znajdziesz nakazu wpuszczania z
    aparatami na koncert

    > To NIE jest prawo, do licha ciężkiego!

    na tej imprezie to jest prawo, nie moja wina ze ty rozumiesz jako prawo
    tylko odpowiednie paragrafy ustanowione przez izbe wyzsza :)

  • 486. Data: 2008-07-06 05:37:36
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > jak będą płacić stufke za bilet to nawet do lodufki im pozwolę zaglądać:O)

    a nasrac w jadalnym i bzyknac twoja kobite tez im pozwolisz?

  • 487. Data: 2008-07-06 05:39:41
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:itc5k5-dlj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zasadnicze - pisząc o regulaminie "prawo" stawiasz go na równi z ustawą.

    to ty tak twierdzisz, ja to rozumiem jako cos, do czego sie nalezy stosowac
    bedac na imprezie, tak jak musisz sie stosowac do prawa w kraju ktorym
    mieszkasz

    > Nawet, jeśli jej zapisy są sprzeczne z przepisami, hmm?

    ale poki co nie ma takich zapisow, a ja od poczatku pisze, ze regulamin musi
    byc zgodny z prawem "wyzszym" :)

  • 488. Data: 2008-07-06 05:44:21
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:kgd5k5-fmj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kodeks Wykroczeń - zobowiązał się do pewnej usługi i teraz nie chce jej
    > wykonać.

    ???
    agdzie on ci zabrania wejsc?
    a jakby ktos chcial wejsc z bronia czarnoporochowa, to tez mialby go
    obowiazek wpuscic?

    > Problem z takimi szemranymi "organizatorami" polega na tym, że te pazerne
    > łobuzy

    ale to oni sa organizatorami i ich prawo, niepodoba sie, nie chodz, chesz
    isc, stosuj sie do regulaminu

  • 489. Data: 2008-07-06 05:46:14
    Temat: Re: [OT]
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > (niejaki szerszen) zajął drugie miejsce

    yes yes yes :)
    na podium :P

  • 490. Data: 2008-07-06 07:20:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 06 Jul 2008 02:22:12 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlatego gorąco zachęcam Mariana i Andrzeja Lawę, aby poczynili
    > odpowiednie kroki prawne. Jak im się uda, to na pewno o nich będą w
    > gazetach pisać [a jak nie, to też pewnie ;]

    No nie, lepiej burzyć się na grupach; w ostateczności można pozwać
    Microsoft ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==