  • 491. Data: 2008-07-06 07:21:34
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 06 Jul 2008 01:26:54 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Cóż, skoro brak argumentów...

    Cóż, jeśli z Twojej strony można liczyć tylko na odczapne argumenty --
    przecież nie będę polemizował, prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 492. Data: 2008-07-06 07:22:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 05 Jul 2008 22:46:17 +0100, swen napisał(a):

    > Idac na koncert czy mecz w UK mozesz wniesc aparat jaki ci sie podoba i
    > tak nawet super piekne zdjecie zadnego zarobku ci nie przyniesie bo go
    > nikt nie kupi.

    No to wcale bym nie powiedział, że u nich jest aż tak słodko.

  • 493. Data: 2008-07-06 07:31:20
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie zauważyłeś sarkazmu...

    Zauwazylem... ;)

  • 494. Data: 2008-07-06 07:32:01
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Szerszen wrote:
    > Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > a nasrac w jadalnym i bzyknac twoja kobite tez im pozwolisz?

    a nasrtanie i bzykanie to bedzie odpowiednik czego w porownaniu do koncertu?

  • 495. Data: 2008-07-06 07:33:06
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:itc5k5-dlj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > to ty tak twierdzisz, ja to rozumiem jako cos, do czego sie nalezy stosowac
    > bedac na imprezie, tak jak musisz sie stosowac do prawa w kraju ktorym
    > mieszkasz

    Przyklad uzbrojonych wycieczek dzieci z Izraela pokazuje, ze nie musisz.

  • 496. Data: 2008-07-06 07:34:10
    Od: Marian <m...@a...pl>

    swen wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > najgorsze jest dla mnie to, ze jak sprzeciwisz sie kontroli - to powiedza,
    > ze masz cos na sumieniu... ot takie nowe pokolenie niewolnikow z wyboru.

    :((((

  • 497. Data: 2008-07-06 07:35:22
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Animka wrote:

    > Ciekawa jestem natomiast dlaczego w kinach pozwalają piwo pić i
    > rozmawiać przez telefon podczas seansu. Nikt chołoty nie wyprowadzi.

    Ja to jzu tlumaczylem - nie ma monopolu, na Indiane Joneza mozesz isc do
    7 roznych kin.

  • 498. Data: 2008-07-06 07:36:10
    Od: Marian <m...@a...pl>

    januszek wrote:
    > Marian napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Zachowujesz się niczym plemnik, który odmawia współpracy z jajeczkiem bo
    > mu się Konstytucja nie podoba ;)

    Odczep sie od (mojego) murzyna ;))

  • 499. Data: 2008-07-06 07:37:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 06 Jul 2008 00:54:59 +0100, swen napisał(a):

    > najgorsze jest dla mnie to, ze jak sprzeciwisz sie kontroli - to
    > powiedza, ze masz cos na sumieniu... ot takie nowe pokolenie niewolnikow
    > z wyboru.

    Najgorsze, jeśli ktoś nie rozróżnia 'kontroli' od możliwości takiego
    ukształtowania umowy, żeby bilet nie obejmował np. fotografowania. Albo
    czegoś innego, czego jedna ze stron umowy wolałaby tam nie widzieć.

  • 500. Data: 2008-07-06 07:39:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:kgd5k5-fmj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ???
    > agdzie on ci zabrania wejsc?
    > a jakby ktos chcial wejsc z bronia czarnoporochowa, to tez mialby go
    > obowiazek wpuscic?

    Szerszen, ty chyba jestes takim cieciem z przypadku.

    Dlaczego?

    Bo kompletnie nie rozrozniasz zagrozenia jakie powoduje cola a jakie
    pron palna (czarnoprochowa czy inna, np. dwureczny miecz czy japonska
    katana).

    Jakbys rozroznial, to bys wiedzial, ze Cole wnosi sie po to by sie
    napić. A karabin maszynowy by wystrzelac ludzi.

    > ale to oni sa organizatorami i ich prawo,

    no na nieszczescie mamy bucow za organizatorow i nietrzymani za morde
    przektraczaliby swoje uprawnienia jeszcze bardziej.