  • 1. Data: 2008-06-28 20:35:05
    Temat: władza rodzicielska????????
    Od: samotna81 <l...@w...pl>

    Witam.... Mam takie krótkie pytanie, jednak odpowiedz jest dla mnie
    bardzo ważna. A mianowicie, czym różni się "władza rodzicielska"
    nadana przez sąd nad dzieckiem, od "pełnej władzy rodzicielskiej".
    Jakie są różnice, jakie prawa co do dziecka, co do decyzji związanych
    z dzieckiem i obowiązki ma rodzic przy pełnej władzy rodzicielskiej a
    jakie przy władzy rodzicielskiej?
    Z góry dziękuję za odpowiedz...

  • 2. Data: 2008-06-28 20:47:02
    Temat: Re: władza rodzicielska????????
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

[...]

    Co do zasady i od poczatku (poza chyba jednym wyjatkiem) wladza rodzicielska
    jest pelna. Ew. moze byc ograniczona, zawieszona lub w ogole odebrana - w
    tych 3 stanach, na swoj sposob, jest "ograniczona" i tym sie rozni od
    "zwyklej", czyli "pelnej" wladzy rodzicielskiej.

    Cezar