  • 1. Data: 2008-06-29 09:56:46
    Temat: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Kupuje czlowiek bilet na koncert, wydaje te 100, 150 zlotych, a na
    wejsciu...

    ... sprawdzaja mu plecak

    ... z aparatem pan nie wejdzie, prosze zostawic w depozycie

    ... z otwarta butelka coli pan nie wejdzie, prosze zostawic w depozycie

    Jest jakas podstawa prawna? I co zrobic z tym fantem - zaplacilem, a
    jakis przypakowany burak nie wpuszcza mnie na koncert, chce zebym
    zostawil w jakims parszywym depozycie moj drogi aparat i jeszcze na
    dodatek nie pozwala mi wniesc mojej coli, bo otwarta.

    Mam wrazenie, ze ochronka dziala nielegalnie - tak jak marketowa, co nie
    wpuszcza z plecakami...

    Czy faktycznie nei wolno, i na podstawie jakich oprzepisów, wchodzic na
    koncert z aparatem?

    A jesli wolno, a nie wpuszczaja, to co robic?

  • 2. Data: 2008-06-29 10:28:17
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy faktycznie nei wolno, i na podstawie jakich oprzepisów, wchodzic na
    > koncert z aparatem?
    >
    > A jesli wolno, a nie wpuszczaja, to co robic?

    Koncert, na który kupiłeś bilet to trochę inna sprawa niż market. Kupując
    bilet akceptujesz warunki regulaminu. Ciekawy jestem tylko gdzie taki
    regulamin musi być dostępny i co w przypadku gdy w regulaminie nie ma nic o
    zakazie foto, a ochrona robi problem? Wiadomo można później próbować zwrócić
    bilet no ale nie po to się go kupowało...
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-06-29 10:41:45
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze na dodatek nie pozwala mi wniesc mojej coli, bo otwarta.

    Bez sensu... To zamknietą można wnieść i otworzyć sobie w środku ?

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2008-06-29 10:59:31
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Przemek Lipski pisze:
    > Bez sensu... To zamknietą można wnieść i otworzyć sobie w środku ?

    Widocznie tak, bo wtedy wiadomo, że to jest cola. Przy otwartej butelce
    to może być dowolny płyn.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    Gad: 5563748 |

  • 5. Data: 2008-06-29 11:04:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 29 Jun 2008 11:41:45 +0100, Przemek Lipski wrote:

    > Bez sensu... To zamknietą można wnieść i otworzyć sobie w środku ?

    Podejrzewam, że chodzi o to, by nie wnosić alkoholu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-06-29 11:16:09
    Od: Marian <m...@a...pl>

    fotografffffff wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Koncert, na który kupiłeś bilet to trochę inna sprawa niż market. Kupując
    > bilet akceptujesz warunki regulaminu.

    No pierwsze slysze. Bo kupujac bilet mowie:
    - poprosze bilet na koncert
    na co slysze
    - 100 zlotych, oto pana bilet.

    Nic o regulaminie.

  • 7. Data: 2008-06-29 11:17:30
    Od: Marian <m...@a...pl>

    PSYLO wrote:

    > Widocznie tak, bo wtedy wiadomo, że to jest cola. Przy otwartej butelce
    > to może być dowolny płyn.

    Znaczy: jaka jest podstawa prawna, ze nei moge wniesc na koncert
    dowolnego plynu w butelce po coli?

    Hm?

    (JA wiem, do czego niby tutaj pieje ochrona - zeby ludzie nei wnosili
    alkoholu - ale ja nei wnosze alkoholu, wnosze otwarta butelke coli)

  • 8. Data: 2008-06-29 11:18:34
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki wrote:

    > Podejrzewam, że chodzi o to, by nie wnosić alkoholu.

    Ale po za podejrzeniem potrzebna podstawa prawna - bo taki zakaz to imho
    zmuszenie do niekorzystnego zarzdzania moim mieniem przeze mnie.

  • 9. Data: 2008-06-29 11:25:25
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    >
    > (JA wiem, do czego niby tutaj pieje ochrona - zeby ludzie nei wnosili
    > alkoholu - ale ja nei wnosze alkoholu, wnosze otwarta butelke coli)

    1. Jak sobie wyobrażasz sprawdzanie każdego pacjenta z otwartą butelką,
    który deklaruje, że nie ma w niej alkoholu?

    2. Alkoholu nie można wnosić, bo:

    a) na niektórych koncertach i imprezach alkoholu w ogóle nie wolno
    pić/mieć/sprzedawać

    b) a jeśli na danej wolno, to masz go sobie kupić wewnątrz (oczywiście
    po odpowiedniej cenie)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2008-06-29 11:28:19
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 29-06-2008 o 13:16:09 Marian <m...@a...pl> napisał(a):

    > No pierwsze slysze. Bo kupujac bilet mowie:
    > - poprosze bilet na koncert
    > na co slysze
    > - 100 zlotych, oto pana bilet.
    >
    > Nic o regulaminie.

    prosze bilet na MPK/MKS/PKS
    - zwykly czy ulgowy
    - zwykly
    - prosze

    tu tez nie ma slowa o regulaminie ale kupujac bilet i wsiadajac do
    autobusu sie na niego zgadzasz

    leon