  • 41. Data: 2005-07-25 11:18:23
    Temat: Re: [OT]
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Audyt IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dc0mfu$i6b$4@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >A jaka jest kara za publiczne oświadczenie że księża nie są pośrednikami
    >bożymi i że oszukują ludzi twierdząc że są pośrednikami bożymi?

    Prawdopodobnie odczuwasz skutki nadmiernych upałów
    -radzę zwrócić sie z twoim problemem do lekarza specjalisty
    Bez pozdrowienia KK

  • 42. Data: 2005-07-25 12:20:01
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: "BoDro" <b...@w...klub.chip.pl>

    "qqruźNIK" <q...@W...poczta.onet.pl> napisał:

    > Polucjanci reagują tylko tam gdzie wyczuwają łatwy zysk

    coś mi to pachnie analogią do ulubionych przez cyklistów zwierząt domowych,
    które to chętniej molestują rowerzystów wykazujących strach i niepewność...
    A więc jak przekraczać, to na bezczelnego - ale nie patrzeć władzy w oczy,
    bo to szczególnie prowokuje...:-)

    --
    Bogdan
    53.659956 N

  • 43. Data: 2005-07-25 14:10:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PAndy napisał(a):
    > Zadam naiwne pytanie czy piesi rowniez jak Twoj kolega przechodzili na
    > czerwonym i czy zostali zatrzymani i ukarani? Jesli nie to od beidy mzoe sie
    > poszarpac ale w normalnym sadzie, grodzki jak nic dowali mu grzywne ale jak
    > dsie odwola do normalnego sadu to ma szanse powalczyc -

    Coś kolego bredzisz. Sąd grodzki to normalny sąd.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 44. Data: 2005-07-25 14:34:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <42e4768d$1$1415$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > Na drogach publicznych obowiazuja przepisy a nie 'rozsadek'

    Ale majac pierszenstwo - moge ustapic tego pierszenstwa. Chocby
    wpuszczajac kogos z podporzadkowanej - czy to jest karalne? No bo
    przeciez ten, co korzysta z mojej uprzejmosci lamie przepisy

    > - radiowoz sie zatrzymal - znaczy sie - przepuszcza go
    >
    > To niech idzie do okulisty - chociaz daltonizm jest nieuleczalny.

    E, nie zrozumiales...

    TA

  • 45. Data: 2005-07-25 14:41:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dc2a0q$76j$1@korweta.task.gda.pl>,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > A jak by radiowoz wpadl na dokladnie ten sam pomysl?
    > Dlugo sie mu pali czerwone, jedyny jest jakis pieszy z rowerem
    > przechodzacy przez przejscie, to jade...

    Podobno byl 'kontakt wzrokowy'.

    > Czy rownie gorliwie bys motywowal, ze policjanci nie zrobili nic zlego?

    No to teraz to, co juz poruszylem gdzie indziej w tym watku: uprzejme
    wpuszczanie chcacych wlaczyc sie do ruchu z podporzadkowanej. Znaczy, ze
    wpuszczony popelnia wykroczenie, bo nie ustepuje pierszenstwa osobie
    wpuszczajacej...

    > Jezeli rozsadek bylby faktycznie zdrowy to nakazywal by stac jak sie
    > pali czerwone.

    Och, widze, ze wierzysz w slepe trzymanie sie przepisow.

    > A w panstwach arabskich to jest dopiero duzo fajnych rzeczy dozwolone.

    No wlasnie. I jakos nie wplywa to na statystyke wypadkow. Jaki wniosek??

    TA

  • 46. Data: 2005-07-25 14:46:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dc1531$4he$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > pawlowa?
    >
    > Nie wiem. pewnie maja taki przepis.

    No wlasnie w ich Kodeksie Drogowym nic takiego nie znalazlem. Natomiast
    zwyczajowo tak sie postepuje. Ci pytani policjanci naprawde dziwnie sie
    na mnie patrzyli, jak zrozumieli, ze ja chcialem stac na czerwonym
    swietle na pustej ulicy.

    TA

  • 47. Data: 2005-07-25 14:49:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dc2aoo$r45$1@news.dialog.net.pl>,
    "PAndy" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Daj spokoj - obaj wiemy ze za przejscie na czerwonym placi sie 100zl

    Ale ktos tu w watku powiedzial, ze za przekroczenie na czerwonym jest
    wlasnie 250zl.

    TA

  • 48. Data: 2005-07-25 14:51:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > wpuszczanie chcacych wlaczyc sie do ruchu z podporzadkowanej. Znaczy, ze
    > wpuszczony popelnia wykroczenie, bo nie ustepuje pierszenstwa osobie

    Nie - przeczytaj definicje ustapienia pierwszenstwa.
    Jezeli majacy pierwszenstwo sam sie zatrzymuje to warunki ustapienia
    pierwszenstwa przez wyjezdzajacego z podporzadkowanej sa juz spelnione.

    A przejscie na czerwonym swietle to cos innego.

    Jezeli ktos wpuszcza na skrzyzowanie kogos kto ma czerwone swiatlo i ten
    ktos wchodzi/wjezdza to ten wchodzacy/wjezdzajacy popelnia wykroczenie.

    > Och, widze, ze wierzysz w slepe trzymanie sie przepisow.

    Po to one sa. Zaleta trzymnia sie przepisow jest m.in. taka ze nie musze
    placic mandatow, a gosc opisany w tym watku jest juz lzejszy o
    conajmniej trzy stowy.

    > No wlasnie. I jakos nie wplywa to na statystyke wypadkow. Jaki wniosek??

    Jakos tak jakby wplywa. Sa panstwa gdzie nie ma zadnego samochodu ktory
    ma proste blachy.
    Wlasnie pewnie dlatego ze pierwszenstwo ma ten ktory ma glosniejszy
    klakson, w razie gdy klakson nie rozsadzi sprawy sprawdza sie
    wytrzymalosc nadwozia.

  • 49. Data: 2005-07-25 14:52:26
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    >A jaka jest kara za publiczne oświadczenie że księża nie są pośrednikami
    >bożymi i że oszukują ludzi twierdząc że są pośrednikami bożymi?

    Taka, jaka ustala wladny w tym zakresie organ, w tym przypadku odpowiednia
    bulla papieska, badz synod, czy jakis inny organ (nie znam procedur tej
    organizacji religijnej). W tym przypadku bodajze publiczne zaprzeczenie
    legitymacji Kosciola Katolickiego do gloszenia Slowa Bozego grozi
    ekskomunika ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 50. Data: 2005-07-25 14:54:54
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    A jak ktoś pocałuje ziemię i zrobi znak krzyża to może być oskarżony o coś
    czy nie ? O ile pamiętam Małysz tak zrobił po skoku.