  • 1. Data: 2005-07-23 14:43:08
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał:

    >pewnie wychowales sie na socjalistycznych podwalinach
    Cale pokolenie sie wychowywało "w tamtych" czasach, twoi rodzice TEZ !
    To nie jest ich wina, ze urodzili sie w tym lub tamtym czasie. Prawda
    natomiast jest, ze gdyby nie ludzie z tych "socjalistycznych podwalin"
    nie nadstawiali glowy, nie walczyli z "komunistycznym betonem", to
    dzis ty i tobie podobni podcieraliby sobie dalej tylek gazeta, stali w
    kolejkach za wszystkim, wiec schyl grzecznie glowe w podziece za to co
    dzis masz. Ktos siedzial w wiezieniu, innego zastrzelili, a wszystko
    po to, abys Ty dzis mial dostep do internet, mogl kupic sobie telefon
    itd. Jego zycie za twoja wolnosc i wygode !

    >niestety wiek nie idzie w parze z rozumem.. a powinien...
    Widzisz problem w tym, ze slowa te swiadcza nie o mnie, tylko o tobie.
    Jak bardzo rozumnym i dojrzalym emocjonalnie musi byc ktos, to uzywa
    takich argumentow ? Nie umiesz dyskutowac, brakuje ci konkretow, to
    najpierw probujesz mnie obrazic, twierdzac ze jestem smarkacz, a gdy
    sie okazuje, ze jest na odwrot, to teraz jestem prykiem bez rozumu.
    Wspolny jest mianownik - proba dyskredytacja za wszelka cene. Zapewne
    gdybys mogl, w realu pchnalbys mnie nozem, bo niech zgadnę.... bo
    jestem inteligentniejszy, a moze pochodze z lepszej rodziny (niedawny
    przypadek z nad morza) ?
    Znow ci sie nie udalo - nie jestes w stanie mnie obrazic, bo nie
    jestes mi rowny, nie jestes godzien.
    Czy jak widzisz smarkacza, ktory na twoj widok krzyczy: "glupi jestes,
    bardzo glupi" i natychmiast ucieka, to obrazisz sie na niego czy tylko
    usmiechniesz z politowaniem ?
    I na koniec - nie stac cie, aby przyjac jakis nick, imie i nim
    podpisywac swoje listy ?

    KaMil