  • 31. Data: 2005-07-24 22:59:30
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    POKREC napisał(a):

    > Twoj kumpel zalozyl, ze gliniarze tez posluguja sie zdrowym rozsadkiem.
    > A to akurat bylo bledne zalozenie.

    Zachowywali się zgodnie z instynktem samozachowawczym. Trudno oczekiwać
    od człowieka, żeby się sam podkładał w pracy.

    M.

  • 32. Data: 2005-07-25 05:30:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > Ale jemu rozsadek powiedzial, ze przeciez nie stwarza zadnego
    > niebezpieczenstwa

    Na drogach publicznych obowiazuja przepisy a nie 'rozsadek'

    - radiowoz sie zatrzymal - znaczy sie - przepuszcza go
    > - a z przeciwka ruszaja piesi... wiec jakby to czerwone - to zielone...

    To niech idzie do okulisty - chociaz daltonizm jest nieuleczalny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 33. Data: 2005-07-25 06:09:51
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    >
    > - radiowoz sie zatrzymal - znaczy sie - przepuszcza go
    >
    > To niech idzie do okulisty - chociaz daltonizm jest nieuleczalny.

    Pieszy nie musi miec sokolego wzroku (BTW czy sokoly rozrozniaja kolory?).
    Daltonizm nie jest przeciwskazaniem do posiadania
    prawa jazdy kat B.

    Krzysiek Rudnik

  • 34. Data: 2005-07-25 07:08:31
    Temat: Re: [OT]
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    "Audyt IT" <g...@w...pl> wrote in message
    > A jaka jest kara za publiczne oświadczenie że księża nie są pośrednikami
    > bożymi i że oszukują ludzi twierdząc że są pośrednikami bożymi?

    Zadnej - ideologia nie podlego osadowi racjonalnemu...

  • 35. Data: 2005-07-25 07:11:08
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
> [...]
    Twojego

    > Jak cie zlapią, za przekroczenie prędkości to złóż skargę na
    > policjantów, że cię szykanują, bo nie zatrzymali innych, którzy też
    > przekroczyli prędkość.

    Selektywne i wybiorcze stosowanie prawa... - moga zatrzymac innych, maja
    takie techniczne mozliwosci - mozna wywodzic stad ze lamia konstytucyjna
    zasade rownosci obywateli - sa tacy ktorych sie lapie i tacy ktorych sie nie
    lapie - policjant nie jest od tego by okreslac kto moze a kto nie moze byc
    ukarany.

  • 36. Data: 2005-07-25 09:05:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > No i (podobno zgodnie z taryfikatorem) probowali
    > wreczyc mandat 250zl. Kolega odmowil. Teraz bedzie mial podobno sprawe w
    > Sadzie Grodzkim.

    Pomijajac juz fakt glupoty przechodzenia na czerwonym swietle, to odmowa
    przyjecia mandatu w takiej sytuacji to juz glupota do kwadratu.
    Kolega ma za duzo pieniedzy? Jeszcze mu dojdzie z 80zl roznych kosztow
    teraz.

    > Czy moze liczyc na uniewinnienie?

    Nie.

    > Owszem popelnil wykroczenie, ale jedynym samochodem w okolicach (to byla
    > niedziela) byl ten radiowoz, a na dodatek i on mial czerwone swiatlo.
    > Wiec o zadnym niebezpieczenstwie, ktory spowodowal nie moze byc mowy.

    A jak by radiowoz wpadl na dokladnie ten sam pomysl?
    Dlugo sie mu pali czerwone, jedyny jest jakis pieszy z rowerem
    przechodzacy przez przejscie, to jade...

    Czy rownie gorliwie bys motywowal, ze policjanci nie zrobili nic zlego?

    > No i czy wazniejsze sa swiatla czy zdrowy rozsadek?

    Jezeli rozsadek bylby faktycznie zdrowy to nakazywal by stac jak sie
    pali czerwone.

    > I dlaczego np. w UK jest dozwolone

    A w panstwach arabskich to jest dopiero duzo fajnych rzeczy dozwolone.

  • 37. Data: 2005-07-25 09:17:28
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    Daj spokoj - obaj wiemy ze za przejscie na czerwonym placi sie 100zl - 250
    bylo kwota razaca i niesprawiedliwa, zwazywszy jeszcze ze nie tylko on jeden
    przechodzil a tylko on zostal zatrzymany...
    Na jego miejscu tez odmowilbym przyjecia mandatu razaco odbiegajacego od
    przyjetej kwoty.

  • 38. Data: 2005-07-25 09:20:34
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    A IMO powinni byli zareagowac jak tylko rozpoczal popelnainie wykroczenia a
    nei zatrzymywac go po drugiej stronie.... Policjant nei ma prawa bezczynnie
    przygladac sie jak rozpoczynasz popelnainie wykorczenia, powienien
    zareagowac od razu. facet wszedl, powinni byli dac mu sygnal by zaprzestal
    popleniania wykorczenia ale wtedy pewnie nie daliby mu mandatu tylko
    skonczyloby sie na pouczeniu... IMO kwestionuje etyke panow policjantow...
    Szkoda ze koles nie pogral vabank i nie powiedzial na glos ze nie da im
    zadnej lapowki...

  • 39. Data: 2005-07-25 10:38:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PAndy napisał(a):
    > Daj spokoj - obaj wiemy ze za przejscie na czerwonym placi sie 100zl - 250
    > bylo kwota razaca i niesprawiedliwa, zwazywszy jeszcze ze nie tylko on jeden
    > przechodzil a tylko on zostal zatrzymany...

    Jezeli miesci sie w widelkach, a do tego sytuacja majatkowa
    popelniajacego wykroczenie nie jest jakas tragiczna, to raczej przed
    sadem nic nie zwojuje.
    Jak by dostal 3000zl to wtedy moze.

    > Na jego miejscu tez odmowilbym przyjecia mandatu razaco odbiegajacego od
    > przyjetej kwoty.

    Przyjetej gdzie i przez kogo?
    Moze uznali to za "szczegolna zuchwalosc" skoro robil to przed
    radiowozem? ;)

  • 40. Data: 2005-07-25 11:03:15
    Od: "qqruźNIK" <q...@W...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisał:

    > W tej sytuacji zaczal przeprowadzac rower na druga strone na czerwonym
    > swietle, na wprost przed stojacym na swoim czerwonym - radiowozem.
    (...)
    > Policjanci
    > wyskoczyli, zatrzymali. No i (podobno zgodnie z taryfikatorem) probowali
    > wreczyc mandat 250zl.

    No własnie - na drugi raz nich nie przeprowadza tylko przejeżdża -
    polucjantom nie będzie się chciało za nim biegać.
    Polucjanci reagują tylko tam gdzie wyczuwają łatwy zysk - zaczajenie się w
    krzakach z radarem, albo na pieszego nieprawidłowo przechodzącego przez
    ulicę, to w ich stylu. Gdy muszą włożyc trochę wysiłku w złapanie
    "wykroczeńca", to wolą poczekać na takiego który im sam "wejdzie" w ręce.

    qqruźNIK