  • 1. Data: 2005-07-23 18:20:14
    Temat: koszty rzeczoznawcy - spór
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    Mam zamiar powołać rzeczoznawcę w sporze o jakość wykonanych prac
    glazurniczych.

    Przyjmując, że rzeczoznawca potwierdzi moje zdanie - a w sądzie wygram
    sprawę - zastanawiam się czy muszę zostawić tak rozpapraną łazienkę dla
    oceny sądu (lub biegłego sądowego) czy mogę zlecić już wykonanie tych prac
    innej firmie i później odzyskam pieniądze od nierzetelnego wykonawcy.
    I druga kwestia, czy koszty rzeczoznawcy przy wygranej sprawie, przegrany
    zwraca mi czy bez względu na wygraną czy przegraną ja ponoszę koszty
    rzeczoznawcy (powołanego przeze mnie)?

    Będę wdzieczny za pomoc
    JerzyR

  • 2. Data: 2005-07-23 18:22:17
    Temat: Re: koszty rzeczoznawcy - spór
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > I druga kwestia, czy koszty rzeczoznawcy przy wygranej sprawie, przegrany
    > zwraca mi czy bez względu na wygraną czy przegraną ja ponoszę koszty
    > rzeczoznawcy (powołanego przeze mnie)?

    chodzi mi o to kto ponosi koszty rzeczoznawcy powołanego przeze mnie - jesli
    ja wygram sprawę?

    JerzyR