  • 11. Data: 2003-12-15 18:53:31
    Temat: Re: Nr tel. linii antypirackiej
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    wiadomości news:brkuje$ibc$1@inews.gazeta.pl

    > [.......................]
    > Przecież gość się podpisał, po co świrujesz?
    > Nawet nie dostrzegłeś, że pisze z Wałbrzycha, a nie Wrocławia.

    Fakt!, a przecież patrzyłem na to wiele razy! Chyba
    zasugerowałem się tym, że "Dialog" to Wrocław i
    basta, ech...

    > zdegustowany

    Ja także.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wszystko co kradzione to czysty zysk."

  • 12. Data: 2003-12-15 19:56:06
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Flashi rzecze:
    > [..]
    >
    > Widać jeszcze nie rozumiesz istoty donosicielstwa.
    > To wyżej nie jest donosicielstwem.

    Ale dla Ciebie jest donosicielstwem to samo czyli zgloszenie do
    odpowiedniego organu lamania prawa ...

  • 13. Data: 2003-12-15 20:24:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > Ale dla Ciebie jest donosicielstwem to samo czyli zgloszenie do
    > odpowiedniego organu lamania prawa ...

    Nie. Ale jak już rzekłem, Ty tego jeszcze nie rozumiesz.
    Może dziadkowie albo rodzice Ci to wytłumaczą, zapytaj.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 14. Data: 2003-12-15 21:02:13
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Flashi rzecze:
    >
    > Nie. Ale jak już rzekłem, Ty tego jeszcze nie rozumiesz.
    > Może dziadkowie albo rodzice Ci to wytłumaczą, zapytaj.

    Ehhh nie chodzi mi o to ze tamto bylo zle czy dobre (bo bylo zle)
    chodzi tylko o to ze mimo tego ze teraz przekazanie informacji o lamaniu
    prawa powinno byc dobre jest nadal traktowane jak tamto donosisielstwo ... i
    tak zareagowales ...

  • 15. Data: 2003-12-15 21:50:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
> [...]
    > prawa powinno byc dobre jest nadal traktowane jak tamto donosisielstwo ... i

    Ehhh - bo Ty nie rozumiesz co do Ciebie mówię. A mówię, że nie rozumiesz istoty
    donosicielstwa. Przez to wydaje Ci się, że to co chce zrobić pytający to
    "przekazanie informacji o łamaniu prawa" a nie sk..lskie donosicielstwo.
    Dlatego Ci mówiłem - pogadaj z dziadkami lub rodzicami o istocie donosicielstwa
    jako uniwersalnego w dziejach ludzkości zjawiska , a nie donosicielstwa z
    konkretnego okresu.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2003-12-15 23:33:43
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    donosicielstwa
    > jako uniwersalnego w dziejach ludzkości zjawiska , a nie donosicielstwa z

    Hmmm to wytlumacz mi czym to ten gosc co sie spytal o odres tak bardzo
    wskazuje ze bedzie donosicielem ? a nie bedzie spelnial obowiazku
    obywatelskiego ???

    I czym wg Ciebie rozni sie sk...lskie donosicielstwo od "przekazania
    informacji o lamaniu prawa" ?

  • 17. Data: 2003-12-15 23:37:03
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obywatelskiego ???
    >
    > I czym wg Ciebie rozni sie sk...lskie donosicielstwo od "przekazania

    w naszych czasach !...
    czyzby roznil sie odoba ktora o tym mowi ? osoba ktora kradnie powie ze to
    donosiciel ... osoba ktora okradali powie ze to dobre przydatne przekazanie
    informacji o lamaniu prawa ...

  • 18. Data: 2003-12-15 23:41:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > I czym wg Ciebie rozni sie sk...lskie donosicielstwo od "przekazania
    > informacji o lamaniu prawa" ?

    Nie czuję się na siłach wyjaśniać to przez sieć.
    Zapytaj swoich dziadków lub rodziców, powinni tą wiedzę Ci zaszczepić.
    Jeśli tego nie zrobili, niech teraz to poprawiają!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 19. Data: 2003-12-16 00:21:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:brlgr3$5ts$1@inews.gazeta.pl

    > Nie czuję się na siłach wyjaśniać to przez sieć.
    > Zapytaj swoich dziadków lub rodziców, powinni tą wiedzę Ci zaszczepić.
    > Jeśli tego nie zrobili, niech teraz to poprawiają!

    Flashi, czemu dyskutujesz ze sciana?

    Spytaj sie swoich dziadkow, rodzicow itd...
    ...czy wiedza kim jest arnold b. ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 20. Data: 2003-12-16 08:01:07
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Flashi, czemu dyskutujesz ze sciana?

    Ja goscia nadal nie skreslilem :) Jest jaki jest ...
    Ale Ty juz zaczynasz mnie denerwowac :D