  • 1. Data: 2003-12-15 12:51:07
    Temat: Jak znaleźć dane adresowe firmy?
    Od: "Thomas" <t...@w...pl>

    Witam

    Wbrew pozorom okazało się to dla mnie niewykonalne.
    Próbowałem wygooglować, szukałem w wyszukiwarkach firm, e-książkach
    telefonicznych i nic.
    A firma jest znana ze sponsoringu filmów telewizyjnych.
    Wygląda na to, że muszę udać się do jakiegoś urzędu, tylko pytanie do
    jakiego?
    Firma podobno mieści się w innym mieście, niż ja mieszkam.

    -----
    Pozdrowienia: Thomas

  • 2. Data: 2003-12-15 13:35:03
    Temat: Re: Jak znaleźć dane adresowe firmy?
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Thomas" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiego?
    > Firma podobno mieści się w innym mieście, niż ja mieszkam.

    Krajowy Rejestr Sądowy

    Bronek

  • 3. Data: 2003-12-15 14:29:58
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Krajowy Rejestr Sądowy

    Teleadreson
    http://www.teleadreson.com.pl/cgi-bin/ta32.exe

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"