  • 21. Data: 2003-12-16 08:31:33
    Temat: Re: Nr tel. linii antypirackiej
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości
    news:brme43$ssd$1@korweta.task.gda.pl...

    > Ja goscia nadal nie skreslilem :) Jest jaki jest ...

    Jeśli to Ci odpowiada, Twoja sprawa.

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-12-16 09:35:41
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli to Ci odpowiada, Twoja sprawa.

    Nie napisalem ze mi odpowiada :)
    Napisalem ze go jeszcze nie skreslilem ...
    cos od czasu napisze do czego niekoniecznie trzeba sie przypieprzyc ...
    (kurde za obronce Arka mnie zaraz wezma :D
    Ale ciagle dowalanie sie wlasnie Ciebie Leszku, Rafala jest juz zwyczajnie
    smieszne i niesmaczne ...

  • 23. Data: 2003-12-16 10:16:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ale ciagle dowalanie sie wlasnie Ciebie Leszku, Rafala jest juz
    zwyczajnie
    > smieszne i niesmaczne ...

    To choroba. Rodzaj alergii na...kretynizm i bufonadę;))

    Pozdr
    Leszek

  • 24. Data: 2003-12-16 10:29:48
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

    > zwyczajnie
    >
    > To choroba. Rodzaj alergii na...kretynizm i bufonadę;))

    Ktos tutaj do mnie napisal jak sie troche (A moze bardzo debilnie
    zachowywalem)
    Nie kloc sie z glupcem bo moga nie poznac roznicy ...

  • 25. Data: 2003-12-16 10:42:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ktos tutaj do mnie napisal jak sie troche (A moze bardzo debilnie
    > zachowywalem)
    > Nie kloc sie z glupcem bo moga nie poznac roznicy ...

    Zgadza się. Też od dłuższego czasu trzymam popaprańca w KF-ie. Nie
    zauważyłeś tego że z tchórzliwym głąbem nie dyskutuję?

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2003-12-16 10:59:58
    Od: w...@p...onet.pl

    > Ale dla Ciebie jest donosicielstwem to samo czyli zgloszenie do
    > odpowiedniego organu lamania prawa ...

    Nie wiem czy włączam sięw odpowiednim miejscu, bo się trochępogubiłem w tej
    zawiłej prawniczej dyskusji, ale ja w kwestii formalnej:
    donieśc na kogoś to tyle co go zadenuncjować, a denuncjacja to zgodnie ze
    słownikiem j.polskiego &laquo;składać władzom poufne doniesienie o czynach
    sprzecznych z obowiązującym prawem, potajemnie oskarżać o takie czyny lub
    poglądy&raquo;

    Czyli anonimy to donosy czyli denuncjacja, a te wszystkie linie antypirackie to
    chyba anonimowe, bo wydaje mi się że na tym polega sens działania takiej linii,
    że się dzwoni i podpierdziela anonimowo. Jak ktoś chce to zawsze może iść na
    Policję i złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, tylko tam trzeba się
    przedstawić i wtedy to na pewno nie jest donosicielstwo, tylko właśnie to o
    czym piszesz (postawa obywateklska i takie tam).

    Paweł

  • 27. Data: 2003-12-16 12:17:06
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przedstawić i wtedy to na pewno nie jest donosicielstwo, tylko właśnie to
    > czym piszesz (postawa obywateklska i takie tam).

    :))
    Jednak popatrz na grupe ...
    Jakis czas temu bylo o rozwaleniu lusterka ... Widz (swiadek) zdazenia
    pozostawil numer telefonu i nazwisko... Jednak przez jednego z pisaczy na
    grupe zostal prawie wyzwany od donosiciela ... i ze powinien dostac po pysku
    za to ze wtraca sie w nie swoje sprawy ... Dlatego u nas w Polsce nadal
    linie takie sa anonimowe a nie jawne ... bo przeciez "przyjaciele" osobnika
    na ktorego zostalo zlozone zawiadomienie i popelnieniu zjedza zwyczajnie
    osobe ktora zlozyla to zawiadomienie ...

    Iles tam lat temu zostalem wrecz pobity na jednej powiedzmy studenckiej
    imprezce bo nie chcialem sie zgodzic na to zeby pijany koles jechal autem do
    domu i dzwonilem na policje w tej sprawie ... a nie bylo innej mozliwosci
    jak zadzwonic, bo przeciez: ja jestem hojrak i moge prowadzic nawet kiedy
    ledwo na nogach sie trzymam... gdybym to zrobil anonimowo nic by sie mnie
    nie stalo ... a tak skonczylem z podbitym okiem i z rozwalona komora ...

  • 28. Data: 2003-12-16 12:49:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    [..]
    > ledwo na nogach sie trzymam... gdybym to zrobil anonimowo nic by sie mnie
    > nie stalo ... a tak skonczylem z podbitym okiem i z rozwalona komora ...

    Lepiej było spuścić powietrze z opon.
    Choć w tym przypadku nie byłeś donosicielem.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 29. Data: 2003-12-16 12:51:50
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > grupe zostal prawie wyzwany od donosiciela ... i ze powinien dostac po pysku
    > za to ze wtraca sie w nie swoje sprawy ...

    Ale to jakiś lokalny folklor, ekstrema znaczy się. Potrzebna bo na jej tle
    ładnie uwypukla się normalność. Tak bym to okreśłił.

> [...]
    > na ktorego zostalo zlozone zawiadomienie i popelnieniu zjedza zwyczajnie
    > osobe ktora zlozyla to zawiadomienie ...

    Takie linie to chyba wszędzie są anonimowe, bo oficjalnie to wszędzie można na
    Policji (zasady są zbliżone w wielu państwach). Ale czy działlanie taiej linii
    jest fair, tego nie jestem już pewien do końca. Jeżeli coś się młówi to trzeba
    mieć troche cywilnej odwagi żeby się pod tym podpisać. A swoją drogą ciekawe
    jak to leci dalej ? (z tym donosem). Obsługujący tą linię (w znaczeniu
    finansujący) lecą z każdym donosem po nakaz przeszukania mieszkania i tak
    dostają od ręki, bo oni się w audio tele dowiedzieli ? Cos tu chyba śmierdzi.
    To ja bedę dzwonił codziennie bo sąsiada nie lubię, o :)

    > Iles tam lat temu zostalem wrecz pobity na jednej powiedzmy studenckiej
    > imprezce bo nie chcialem sie zgodzic na to zeby pijany koles jechal autem do
    > domu i dzwonilem na policje w tej sprawie ...

    nie chcę oceniać, ale nie prościej było zabrać kluczyki ?, albo polać jeszcze
    trochę żeby padł na pysk. Czasami tak właśnie robiliśmy.

    i z rozwalona komora ...

    ????

    Paweł