  • 111. Data: 2022-03-30 11:14:48
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 16:57:26 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Ludzie zaszczepieni chorują na choroby
    > przypominające Covid tak samo, zarażają mniej więcej tak samo, o testach
    > nie wspominam, bo ich wartość (jeśli chodzi o diagnostykę) jest żadna

    To nie jest polski jaki ja rozumiem. W istocie zupełnie nie wiem o co ci
    tu chodzi. Ale dosyć, mówią wszak - nie dyskutuj z głupcem, bo ludzie
    mogą cię z nim pomylić.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 112. Data: 2022-03-30 11:20:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jest to badanie obserwacyjne więc jak napisałem można je traktować jako
    > podstawę do kierunku innych badań, ale nie jako prawdę objawioną.

    Jeszcze raz zapytam: to po chuj przedstawiasz je jako prawdę objawioną?
    Po chuj je przedstawiasz "a te badania twierdzą coś innego", skoro
    jeszcze nie twierdzą?

    Ręce opadają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 113. Data: 2022-03-30 11:38:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.03.2022 o 11:20, Kviat napisał:

    > Jeszcze raz zapytam: to po chuj przedstawiasz je jako prawdę objawioną?
    > Po chuj je przedstawiasz "a te badania twierdzą coś innego", skoro
    > jeszcze nie twierdzą?

    tu napisałem, że widziałem badania wskazujące co innego oraz
    zastrzegłem, że są to badania niereprezentatywne, ale cos wskazujące.
    Najwyraźniej nie dostrzegasz różnicy. Napisałem również, że chętnie
    zaznajomię się z tymi badaniami. Jak na razie dużo nie wiemy, choć życie
    - czyli fakt zachorowań wśród zaszczepionych (w społeczeństwach wysoko
    wyszczepionych) wskazuje że mogą być obserwacje właściwe, ale mogą.

    Badania obserwacyjne mają właśnie taką specyfikę, że mają dużo mniejszą
    wiarygodność i należy do wyników tych badań zawsze podchodzić z rezerwą,
    chyba, że chcemy pokazać, że coś może wystąpić - to na zasadzie tego co
    potrzeba - czyli przykład wystąpienia - to wtedy są wystarczające. Dla
    innych celów należy je traktować jako coś wartego zbadania, jeśli
    interesuje nas potwierdzenie bądź nie danej obserwacji.

    Z tego samego powodu z pewną rezerwą podchodzi się do tego, że
    amantadyna działa itp. Możliwe, że działa, to że dr ma wiele osób
    wyleczonych jest faktem, leczył ich amantadyną - kolejny fakt, ale
    stosował też inne medykamenty i to może fałszować całość, stąd tez do
    potwierdzenia lub zaprzeczenia potrzebne są badania randomizowane.
    Ponieważ zmiennych jest bardzo dużo i wyciąganie jakiś pewnych wniosków
    po obserwacji może wprowadzać w błąd. Traktować można je właśnie jako
    wskazówki do dalszych badań, ewentualnie jako możliwość przedstawienia
    przykładów na zachodzenie danego zjawiska. I tylko w tym ostatnim
    kontekście podaje, co zastrzegam.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 114. Data: 2022-03-30 12:45:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ponieważ zmiennych jest bardzo dużo i wyciąganie jakiś pewnych wniosków
    > po obserwacji może wprowadzać w błąd.

    Serio?
    To przestań to robić.

    > Traktować można je właśnie jako
    > wskazówki do dalszych badań,

    A przedstawiasz je jako badania, uzasadniające twoje szurskie
    antyszczepionkowe poglądy. I robisz to celowo.

    > ewentualnie jako możliwość przedstawienia
    > przykładów na zachodzenie danego zjawiska.

    Dużo ludzi zdrowieje po wypiciu szklanki wody.
    W zasadzie to wszyscy, którzy wyzdrowieli pili wodę.

    Po chuj przedstawiać przykłady i wyciągać z nich wnioski na poparcie
    szurskich tez antyszczepionkowych, z których nic nie wynika, albo wręcz
    mogą wprowadzać w błąd?

    > I tylko w tym ostatnim
    > kontekście podaje, co zastrzegam.

    Kłamiesz. Nie zastrzegasz.
    Robisz to celowo. Bo akurat te przykłady - które mogą wprowadzać w błąd
    - pasują ci do poglądów.

    Skoro mogą wprowadzać w błąd, to po chuj je podajesz jako argumenty
    przeciwko szczepieniom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 115. Data: 2022-03-30 13:01:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.03.2022 o 12:45, Kviat napisał:

> [...]
    > - pasują ci do poglądów.
    >
    > Skoro mogą wprowadzać w błąd, to po chuj je podajesz jako argumenty

    Sam się czepiłeś zastrzeżenia. Nie no w ogóle nie zastrzegam... Znowu
    robisz kobietę lekkich obyczajów z logiki.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 116. Data: 2022-03-30 20:23:00
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Że maski i tak nic nie dają, choroba ta nie jest tak groźna, a on
    > praktyki miał podczas epidemii gruźlicy i też nie mieli żadnej ochrony i
    > nikt z nich nie umarł...

    Tak sądziłem, że te umarlaki to zmarły z powodu informacji o epidemii a nie
    wirusa.
    Można być debilem, ale po co się tym chwalić?

  • 117. Data: 2022-03-30 20:25:09
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Ty Kaczanowski jesteś wyjątkowo głupi o czym świadczą twoje podane tu
    > poglądy. Nie dociera do ciebie że twój covid nie jest twoją prywatną
    > sprawą i że chorując podnosisz *cudze* ryzyko. No, chyba że cudze ryzyko
    > tyle cię obchodzi co zeszłoroczny śnieg bo jesteś patologicznym
    > socjopatą.

    Ja tam zawsze twierdziłem, że powinniśmy zlikwidować maseczki, a szurów nie
    przyjmować do szpitali -- pozdychają, a średnia IQ się podniesie.
    I mądrzej na grupie może by było...

  • 118. Data: 2022-03-30 20:28:48
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > No porównałem, prof Ioannidis obliczył IFR i wyszło na poziomie grypy.
    > Ale pewnie co tam naukowcy wiedzą....

    Z ciekawości -- na ilu szurskich forach siedzisz i dużo tam brandzlujecie się
    takimi bzdurami wymyślonymi przez jakiegoś profesorka?
    Czy grypa jest tak "popularna" jak covid i tyle samo na nią umiera?

  • 119. Data: 2022-03-30 20:32:05
    Od: n...@o...pl

    > Oczywiste jest że dokonujesz wybiórczej selekcji dostępnego materiału i
    > oceniasz go tendencyjnie. Nie mam pojęcia czemu to ma służyć, chyba
    > tylko jątrzeniu i mieszaniu w co słabszych łepetynach.

    Chce awansować na trolla.

  • 120. Data: 2022-03-30 20:33:20
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > No to na ile szacujesz śmiertelność kowida w stosunku do zakażeń objawowych?

    Kiepskie pytanie. Takie zmuszające do myślenia.