  • 121. Data: 2022-03-30 20:36:44
    Temat: Re: No proszę...
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Wg profesora istnieje duże p-stwo, że szczepionka jest skuteczniejsza
    > niż jej brak, ale nie nakazuje nikomu się szczepić, jedynie zachęca. Tak
    > brat leczy się w przychodni, gdzie pan profesor też pracuje i rozmawiał
    > również z nim osobiście niejednokrotnie. Zresztą w mediach również
    > niejednokrotnie o tym mówił. Mówi też o tym, że testy są kiepskim
    > pomysłem - co sam zacytowałeś.

    Ale jak to -- to szczepionka jednak chroni? Szurnet płacze...

  • 122. Data: 2022-03-30 20:39:07
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Przecież już była. Skończyła się tym, że jak ktoś uważa, że szczepionki
    > nie postrzymują transmisji i zachorowania to szur:P

    Profesor Kuna vs szurek z grupy -- komu tu wierzyć :D

  • 123. Data: 2022-03-30 20:39:54
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > a tak jestem tylko zwolennikiem ale bez
    > obowiązku. Z tym że dane o zgonach też są z dupy dopóki liczymy tych co
    > umarli na choroby współtowarzyszące.

    Przecież szczepionki nie chronią.
    Jakiś prof. Kuna twierdzi inaczej, ale jest pewnie z mafii.

  • 124. Data: 2022-03-30 20:46:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to na ile szacujesz śmiertelność kowida w stosunku do zakażeń objawowych?

    Ciężko stwierdzić, bo ilość "przypadków" jest z pewnością niedoszacowana
    (mówi się że 5 razy) a ilość zgonów przeszacowana (covid bez
    współtowrzyszących) również około 5 razy. Więc nie zdziwiłbym się jakby
    stosowano tą samą starystykę jak przy grypie jak wyszłoby więcej, ale
    nie rząd więcej.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 125. Data: 2022-03-30 20:46:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2022 o 20:39, n...@o...pl pisze:

    > Profesor Kuna vs szurek z grupy -- komu tu wierzyć :D

    Kiedy mamy podobne poglądy:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 126. Data: 2022-03-31 00:31:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-30, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > zacznijmy od tego, że miała przeziębienie i dodatni wynik testu, który
    > wcale nie świadczy o tym, czy ktoś choruje na C19 czy nie. Jak pisałem,

    Wyrokujesz, a nawet nie wiesz czy był to ART czy PCR. PCR też do dupy?

    > wyjaśniał to dość dokładnie dr Norman Pieniążek. Wcześniej wyjaśniali to
    > lekarze, jak dr Basiukiewicz, czy dr Rubas i wielu innych. Sam wynalazca
    > testu mówił, że nie nadaje się on do diagnostyki.

    Którego testu? ART? 90-97% w badaniach OIDP. Bywały wpadki niektórych
    serii niektórych producentów. Tak, jestem świadom, że sok owocowy też
    potrafi dać wynik dodatni, czym bryndzlują się różne szurskie grona. Nie
    mniej, jeśli testuje się zgodnie z procedurą trafność wskazań jest dość
    wysoka, choć oczywiście dane te nie pochodzą od Pieniążka.

    --
    Marcin

  • 127. Data: 2022-03-31 00:33:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > współtowrzyszących) również około 5 razy. Więc nie zdziwiłbym się jakby
    > stosowano tą samą starystykę jak przy grypie jak wyszłoby więcej, ale

    Nie da się porównać z jakimś krajem gdzie kowid nie spowodował zapaśći
    służby zdrowia i dałoby się oszacować zgony nadmiarowe bez ryzyka
    nadmiarowośći niekowidowych?

    Grypa sezonowa w Stanach to tak do 0.1%. Wydaje mi się, że spokojnie
    rząd wielkości wchodzi w grę.

    --
    Marcin

  • 128. Data: 2022-03-31 00:40:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-30, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > ooo widziałem Twoją wypowiedź, ale nie pamiętam jakiegoś linka do badań.
    > Tym bardziej, że widziałem badania odwrotne. A jeśli ktoś badał, czy
    > wytworzono przeciwciała, to można te badania wyrzucić na śmieci od razu,
    > bo przeciwciała to dopiero kolejna linia ochrony. W wielu wypadkach
    > organizm radzi sobie właśnie na tym wcześniejszym etapie.

    Jak?

    > Przeciwciała świadczą tylko o tym, że doszło do pewnego etapu choroby, a
    > nie o tym, że ktoś chorował. Dokładniej, jak masz przeciwciała, to
    > chorowałeś, jak ich nie masz, to nie wiadomo. Z odpornością tego mieszać
    > nie należy, bo jeśli ktoś chorował i nie ma przeciwciał, tzn że albo
    > przeszedł tą chorobę bardzo łagodnie (czyli organizm sobie radzi i
    > przeciwciał nie potrzebuje), albo ma problemy z wytwarzaniem skutecznych
    > przeciwciał i wtedy szczepionka też nie pomoże.

    Komuś zdiagnozowano covid'a PCRem z dodatkowym potwierdzeniem, że był to
    Omikron. Stwierdzono, że ma bardzo mało przeciwciał różno-kowidowych po
    przebyciu choroby. Mówisz, że to o kant dupy, bo można przechorować i
    nie mieć przeciwciał a mieć przez przechorowanie antykowidową odporność?

    > Tak, tak. Naukowiec przez lata pracujący na wysokich stanowiskach w
    > renomowanych instytutach naukowych to manipulant... Tak na pewno. I
    > jeszcze pewnie ma jakiś powód by tak twierdzić? Hmm... Jest już
    > emerytem, nie ma jakiegoś parcia od firm farmaceutycznych - zastanówmy
    > się, kto jest bardziej wiarygodny.

    A jak on był jeszcze na tych wysokich stanowiskach to wtedy farma
    działała uczciwie i dr Pieniążek nie gromadził w okół siebie ludowych
    sympatyków swoich niegłównonurtowóch opinii? Zaczął dopiero na
    emeryturze? Jak to z nim było?

    --
    Marcin

  • 129. Data: 2022-03-31 07:58:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Wyrokujesz, a nawet nie wiesz czy był to ART czy PCR. PCR też do dupy?

    tak też do dupy. Nie nadaje się do diagnozowania, o czym mówił twórca
    testu. Poczynając od tego jak test należy skalibrować, poprzez to jak
    czysty ma być wymaz, przez fakt, że znalezienie w wymazie fragmentu kodu
    o niczym nie świadczy aż do tego, że testowanie w kierunku jednego
    wirusa, gdy podobne objawy może dawać ok 200 z nich to głupota i powie
    ci to każdy bardziej ogarnięty lekarz.

> [...]
    > mniej, jeśli testuje się zgodnie z procedurą trafność wskazań jest dość
    > wysoka, choć oczywiście dane te nie pochodzą od Pieniążka.

    mowa o testach PCR.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 130. Data: 2022-03-31 08:01:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.03.2022 o 00:33, Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > nadmiarowośći niekowidowych?
    >
    > Grypa sezonowa w Stanach to tak do 0.1%. Wydaje mi się, że spokojnie

    Problem w tym, że zmieniono sposób raportowania, więc porównujesz
    gruszki ze śliwkami.
    --
    http://zrzeda.pl