eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 24 Mar 2020 09:47:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    From: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 16:40:31 UTC+1 użytkownik r...@o...pl napisał:

    > Relacja LAJW:
    >
    > "Czy mogę wyjść na spacer do parku lub lasu, wyjść z dziećmi na plac zabaw?
    >
    > Przepisy odnoszą się do niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej kategorii
    > można zaliczyć spacer czy wyjście do lasu, ale z zachowaniem ograniczeń
    > odległości oraz limitu przemieszczających się osób (maksymalnie dwie osoby, z
    > wyłączeniem rodzin). Zalecamy, aby ograniczać tego typu wyjścia do niezbędnego
    > minimum.
    >
    > Ograniczenia dotyczą natomiast placów zabaw, które są miejscem gromadzenia się
> [...]

    Naród tworzy prawo online :) Relacji LAJF cd.:

    "Czy złamaniem obostrzeń jest samodzielne uprawianie sportu na zewnątrz, w tym
    rekreacyjna jazda na rowerze?

    Przepisy pozwalają wychodzić z domu m.in. w celu realizacji niezbędnych
    codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć np. jednorazowe wyjście
    w celach sportowych. Należy jednak pamiętać o zachowaniu odpowiedniej
    odległości od innych oraz o tym, że powinniśmy uprawiać sport w grupie
    maksymalnie dwuosobowej (nie dotyczy to jednak rodzin)."

    I tak myślę, że kwestią czasu może być zabronienie i tego... Choć jeśli tak
    będzie, to wcześniej coś musi być zaostrzone w zakładach pracy, bo obecne
    zalecania to dziecko z przedszkola by wymyśliło - i naprawdę nie rozumiem,
    dlaczego tu się nic nie dzieje...

    Pracodawcy sami coś wymyślają, ale nie wiem czy można wprowadzać wszystko co
    się chce, jeśli nie ma jakiegoś przepisu, który to nakazuje - wszystko co
    w mojej pracy się pojawiło odnośnie epidemii musiało przejść przez prawnika
    przed oficjalnym ogłoszeniem - a i tak z punktu widzenia szeregowego pracownika
    jest to jest lipa, ochrona jest czysto teoretyczna i niestety ludzie o tym
    wiedzą...

    Pozdr-
    -Rowerex