eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
  • Data: 2020-03-25 11:00:32
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 09:47:38 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Przepisy pozwalają wychodzić z domu m.in. w celu realizacji niezbędnych
    > codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć np. jednorazowe wyjście
    > w celach sportowych. Należy jednak pamiętać o zachowaniu odpowiedniej
    > odległości od innych oraz o tym, że powinniśmy uprawiać sport w grupie
    > maksymalnie dwuosobowej (nie dotyczy to jednak rodzin)."

    Uciekli spod topora, bo już miałem schodzić do podziemia, chociaż zupełnie
    mi się nie chce.

    > I tak myślę, że kwestią czasu może być zabronienie i tego...

    Wszystko może się zdarzyć bo misiewicze zamiast przygotowywać się do
    epidemii i gromadzić testy, maseczki oraz respiratory skupowali miał
    węglowy:
    https://wyborcza.pl/7,75398,25815848,agencja-rezerw-
    mialowych.html

    "Agencja Rezerw Materiałowych ogłosiła 11 lutego przetarg na sprzęt
    medyczny, ale jego rozstrzygnięcie miało zapaść na jesieni tego roku.
    Wcześniej pewną ilość maseczek wysłano do Chin w ramach akcji ,,solidarni z
    Wuhan". Za to 19 lutego dziękował marszałek Elżbiecie Witek ambasador Chin
    w Polsce Liu Guangyuan. Jesienią 2019 roku transport 22 ton medykamentów i
    sprzętu ochronnego trafił do Zambii. Co w takim razie Agencja Rezerw
    Materiałowych robiła w ostatnim czasie? Wszystko wskazuje na to, że
    skupowała węgiel.

    Przetarg na miał węglowy I A i II A z opcją przechowywania został
    uruchomiony już w październiku. Wielkość i cena pozostaje tajemnicą. Jednak
    według naszych informatorów druga fala skupu ruszyła w lutym 2020 roku.
    Wówczas, 17 lutego, zaczęli protestować górnicy, domagając się podwyżki
    oraz zakupu węgla leżącego na hałdach. Z racji ciepłej zimy (według portalu
    Wysokie Napięcie) na zwałach znalazło się około 14 mln ton. W takiej
    sytuacji już w 2016 roku ARM przeprowadziła skup interwencyjny na polecenie
    premier Beaty Szydło.

    Sytuacja w lutym 2020 roku wydawała się równie dramatyczna, górnicy
    wysypali węgiel przed biurem premiera Mateusza Morawieckiego, który
    startował z Katowic i był wspierany przez górniczą "Solidarność". W
    perspektywie pojawiły się wybory prezydenckie, w których kluczowe znaczenie
    ma elektorat na Śląsku. Wiceminister Adam Gawęda zaczął mówić o centralnym
    magazynie węglowym, w którym zostaną zgromadzone strategiczne zapasy
    węgla."

    Teraz nie ma kasy na testy, więc najlepiej ich nie robić wcale, a najtaniej
    wychodzi zakazanie wszystkiego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek