eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
  • Data: 2020-03-24 20:59:53
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@o...pl ...

    > https://www.gov.pl/web/koronawirus/wprowadzamy-nowe-
    zasady-bezpieczen
    > stwa-w-zwiazku-z-koronawirusem
    >
    > Cytat:
    >
    > "Czy mogę wyjść na spacer do parku lub lasu, pójść pobiegać lub
    > wyjść z dziećmi na plac zabaw?
    >
    > Nie! Wprowadzamy obostrzenia w przemieszczaniu się po to, aby
    > ograniczyć kontakty z ludźmi na czas walki z epidemią koronawirusa.
    > Nowe zasady nie dotyczą jednak dojazdu do i z pracy, załatwiania
    > spraw niezbędnych do codziennego funkcjonowania - takich jak zakup
    > jedzenia, lekarstw czy opieki nad bliskimi. Wyjścia rekreacyjne do
    > parku, lasu, na spotkania są zakazane."

    A w telewizorni mowia ze plac zabaw nie ale spacer, park, las - tak, byle
    nie w kontakcie z innymi osobami.
    Nie wyobrazam sobie zamkniecia w 4 scianach - przeciez mozna zwariowac! A
    i zdrowe to srednio. Zapije sie ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"