eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
  • Data: 2020-04-01 12:45:32
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Apr 2020 03:18:43 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Na jednym z forum pisze ktoś kto przekazuje zalecenia "góry" policjantom i na
    > razie mają się zajmować "zgromadzeniami" i zakazem wstępu do parków, ale
    > wytyczne mogą się zmienić i hasło "w takich sytuacjach karać biegaczy
    > i rowerzystów" paść może...

    Takie czasy, że źródłem prawa, jak zauważono w podlinkowanym tekście, jest
    strona internetowa ministerstwa.
    Te wszystkie obostrzenia i tak są nielegalne, bo nie wprowadzono ani stanu
    klęski żywiołowej, ani stanu wyjątkowego, więc pewnie kara
    administracyjna jest do odzyskania w sądzie, tylko trzeba mieć determinację
    i czas.

    Internety podają, że na razie obowiązuje wersja "zróbmy więc wybory,
    których nie przeżył nikt". Ponoć hitem znów staje się "Ta ostatnia
    niedziela".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek