eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNo dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz... › Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
  • Data: 2020-03-24 16:40:28
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 16:30:39 UTC+1 użytkownik r...@o...pl napisał:

    > Ktoś się chyba zreflektował - bo z tego co widzę już znikło to co wkleiłem ze
    > strony internetowej rządu... Ale nie ma rekreacji w "wyjątkach" - więc trzeba
    > poczekać na treść rozporządzenia i na "uliczną praktykę" - upominania
    > biegaczy przez panów w mundurach bym na razie nie wykluczał...
    >
    > Aaaaa... MAM! CB-radio dla biegacza lub rowerzysty! ;-)
    > - tu Czarny7, miśki stoją na skrzyżowaniu x/y, nie biegnijcie tam
    > - widzę! biegnijcie w stronę (...), bo właśnie ruszyli i jadą w kierunku (...)

    Relacja LAJW:

    "Czy mogę wyjść na spacer do parku lub lasu, wyjść z dziećmi na plac zabaw?

    Przepisy odnoszą się do niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej kategorii
    można zaliczyć spacer czy wyjście do lasu, ale z zachowaniem ograniczeń
    odległości oraz limitu przemieszczających się osób (maksymalnie dwie osoby, z
    wyłączeniem rodzin). Zalecamy, aby ograniczać tego typu wyjścia do niezbędnego
    minimum.

    Ograniczenia dotyczą natomiast placów zabaw, które są miejscem gromadzenia się
    różnych osób, a tym samym wysokiego ryzyka zakażenia."

    Jest HACZYK - to ma być spacer, nie bieganie, nie jazda rowerem - aczkolwiek
    nie napisano co można robić w lesie - zatem do lasu wyjść pieszo, a po lesie
    cokolwiek się chce - no ale do lasu można zabronić wejścia, ot tak prewencyjnie
    w całym kraju, a co! Leśnicy do dzieła! :)

    Pozdr-
    -Rowerex