  • 171. Data: 2023-02-01 16:43:35
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Cechą publikacji z udziałem dziennikarzy jest na ogół podanie tej
    > informacji w miarę szybko. To co sugerujesz to pewnie miesiące-lata
    > gdzie de facto informacja jest weryfikowana przez prokuraturę-policję.Te
    > instytucje nie są obecnie instutucjami społecznego zaufania, więc to
    > żadna weryfikacja. Prawdę mówiąc wolę już obecny system, tym bardziej,
    > że jakiś kolosalnych wtop dziennikarze nie zaliczyli, za to wydaje się,
    > że wymienieni weryfikatorzy, i owszem.

    Tylko to nie jest żadne podanie informacji. Jak kilka razy w oparciu o
    taką informację będziesz coś próbował ustalić i na końcu się okaże, że
    dziennikarze z nudów to wymyślili, to zrozumiesz.

    --
    Robert Tomasik

  • 172. Data: 2023-02-01 16:53:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 21:08, Shrek pisze:

    > No i wyszło że radek jest małym chujem;)
    > https://twitter.com/sikorskiradek/status/16204782666
    36402688?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctw
    gr%5Etweet
    > Przy okazji jarek jednak ma konto w banku;)

    Jakby miał, to by pokazali wydruk z potwierdzenia przelewu. Na tym
    papierowym można wpisać cokolwiek, byle podpis się zgadzał z podpisem
    osoby upoważnionej do dokonania przelewu.

    --
    Robert Tomasik

  • 173. Data: 2023-02-01 17:03:02
    Temat: Re: Dziennikarzy ci u nas dostatek - są i dobrzy, są o źli. [Was: No co za pszypadeq]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Tylko to nie jest żadne podanie informacji. Jak kilka razy w oparciu o
    > taką informację będziesz coś próbował ustalić i na końcu się okaże, że
    > dziennikarze z nudów to wymyślili, to zrozumiesz.

    To do kurwy nędzy przynajmniej na grupie prawo powinniśmy być
    fundamentalistami "PIERWSZEGO źródła". Nie "jacyś dziennikarze HGW
    gdzie napisali" tylko "w gazecie X dziennikarz Y się podpisał"
    z podaniem linka *co dokładnie słowo w słowo napisał* .
    IMHO *obaj* popełniacie taką samą zbrodnie wrzucanie wszystkich
    dziennikarzy do jednego wora tyle że wory są inne.
    W Polce dziennikarzy jest tylu że dobrzy (profesjonalni) i
    źli (np. brukowcowi+) znaleźć się muszą.

    --
    A. Filip

  • 174. Data: 2023-02-01 17:05:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 07:52, Mirek Ptak pisze:

    > Widziałem to i nie mogę się nadziwić, że nie zamaskowali numeru konta -
    > aż mnie korci żeby wysłać grosik ;) Boję się tylko, że nie tylko mnie i
    > sie dziad za bardzo wzbogaci

    Można zawsze pod jakimś ciekawym tytułem. Potem US, niesłuszne
    wzbogacenie się, policja talibska, ordojurni;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 175. Data: 2023-02-01 17:14:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 17:03, A. Filip pisze:

    > IMHO *obaj* popełniacie taką samą zbrodnie wrzucanie wszystkich
    > dziennikarzy do jednego wora tyle że wory są inne.
    > W Polce dziennikarzy jest tylu że dobrzy (profesjonalni) i
    > źli (np. brukowcowi+) znaleźć się muszą.

    Przy czym niezależnie dobrzy czy źli jak przychodzi do opisywania
    kulsonów, to zawsze okazuje się że kulsony kręcą... Daje do myślenia - co?

    Robocza hipoteza jest tak, że jak masz zdanie dziennikarza (choćby był z
    faktu) kontra kulsona to znaczy że pan z brzytwą mówi, że kulson coś
    ukrywa - najczęściej postępek własny albo kolegi. Skoro nawet chujowi
    dziennikarze okazują się być bardziej wiarygodni od funkcjonariuszy to
    bardzo chujowo świadczy to o funkcjonariuszach. I nie jest to wbrew temu
    co usiłuje przedstawić robert wina pismaków;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 176. Data: 2023-02-01 17:29:05
    Temat: Re: Dziennikarzy ci u nas dostatek - są i dobrzy, są o źli.
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > bardzo chujowo świadczy to o funkcjonariuszach. I nie jest to wbrew
    > temu co usiłuje przedstawić robert wina pismaków;)

    Wersja politycznie poprawna jest że jak policjanci nie kręcą to news
    mniejszy jest (przeważnie). Nie kręcą to się napisze "raz", a jak kręcą
    to odkręcać można w wielu krokach. Takie "naturalne skrzywienie optyki"
    wyjaśnia sporo+ ale nie wszystko.

    --
    A. Filip

  • 177. Data: 2023-02-01 17:50:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 17:29, A. Filip pisze:

    > Wersja politycznie poprawna jest że jak policjanci nie kręcą to news
    > mniejszy jest (przeważnie).

    Mniejszych niusów o kulsonach to już się nawet nie umieszcza, bo kogo
    interesuje że typowy kulson zachował się jak typowy kulson?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 178. Data: 2023-02-01 21:02:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > gdzie napisali" tylko "w gazecie X dziennikarz Y się podpisał"
    > z podaniem linka *co dokładnie słowo w słowo napisał* .

    Popieram. Rzecz w tym, że już z samego tekstu często widać, że po prostu
    źródło nie mogło wiedzieć i tyle.

    > IMHO *obaj* popełniacie taką samą zbrodnie wrzucanie wszystkich
    > dziennikarzy do jednego wora tyle że wory są inne.
    > W Polce dziennikarzy jest tylu że dobrzy (profesjonalni) i
    > źli (np. brukowcowi+) znaleźć się muszą.

    Toteż nie krytykuję dziennikarzy, tylko zwracam uwagę w danym konkretnym
    materiale, że mogło być inaczej, a przedstawione przez dziennikarzy
    stanowisko jest jednym z możliwych, ale nie jedynym.

    --
    Robert Tomasik

  • 179. Data: 2023-02-02 07:25:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko to nie jest żadne podanie informacji. Jak kilka razy w oparciu o
    > taką informację będziesz coś próbował ustalić i na końcu się okaże, że
    > dziennikarze z nudów to wymyślili, to zrozumiesz.

    A co tu rozumieć? Nierzetelni są wszędzie i w prasie i w policji, a bez
    prasy w policji (i gdzieindziej) byłoby zapewne dużo więcej. Tylko
    dlatego, że tacy są, nie oznacza, że wszystkich dziennikarzy należy
    kneblować. A może media NS jakoś szczególnie obfitują?

    --
    Marcin

  • 180. Data: 2023-02-02 16:33:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > dlatego, że tacy są, nie oznacza, że wszystkich dziennikarzy należy
    > kneblować. A może media NS jakoś szczególnie obfitują?
    Ależ ja ich nie knebluję. Po prostu zwracam uwagę na te inne możliwości
    i tyle. dokąd ktoś to rozumie, to nic w tym złego. Problem, gdy nagle
    ktoś się tu upiera, ze skoro dziennikarze tak napisali, to na pewno tak
    jest.

    Nie jeden raz pisząc podkreślam, że pisze coś w oparciu o dostępne w
    sieci materiały. Jak są błędne, to i reszta mądra być nie może.
    --
    Robert Tomasik