  • 1. Data: 2003-06-26 11:06:39
    Temat: Niezapłacone OC
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Kupiłem samochód. Ubezpieczyłem na rok. Po skończeniu ubezpieczenia
    odstawiłem samochód do garażu i nie jeździłem. Oczywiście nie wiedziałem że
    ubezpieczenie OC jest automatycznie kontynuowane. Samochód sprzedałem 4
    miesiące temu, i wczoraj wybrałem się do ubezpieczyciela (polonia teraz
    uniqa) i pani mi wyliczyła że musze zapłacić zaległe plus miesiąc do przodu.
    Czyli prawie cały rok. Mało tego, miałem szkodę na OC więc jeszcze mi
    policzyła jakąś zwyżkę. Czy firma powinna mi wysłać upomnienie albo wezwanie
    do zapłaty? Minął prawie rok a nic od nich nie dostałem. Cz powołując się na
    to mogę odmówić zapłacenia? THX za pomoc.

  • 2. Data: 2003-06-26 12:37:49
    Temat: Re: Niezapłacone OC
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > to mogę odmówić zapłacenia? THX za pomoc.

    powinni ci wyslac upomnienie, bo mogles zmienic ubezpieczyciela np i ich
    niepowiadomic, albo sprzedac samochod itp

    tylko pytanie czemu nie zmienisz ubezpieczyciela?? masz jakies duze znizki?

  • 3. Data: 2003-06-26 12:44:31
    Od: "Przemysław Swadźba" <p...@x...wp.pl>

    Witam,

    Jest tak że kontynuacja jest automatyczna, nawet jak zmienisz
    ubezpieczyciela. Musisz na pismie im wypowiedzieć to OC.

    pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2003-06-26 13:03:39
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    na
    > to mogę odmówić zapłacenia? THX za pomoc.

    Pozostało ci zapłacić.

  • 5. Data: 2003-06-26 13:05:02
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > to mogę odmówić zapłacenia? THX za pomoc.

    Sprzedałem samochód i nie mam żadnego. A teraz dowiedziałem sie że te OC mi
    sie ciagnie czy chce czy nie.

  • 6. Data: 2003-06-26 13:36:42
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > wezwanie
    > na
    > >
    > Sprzedałem samochód i nie mam żadnego. A teraz dowiedziałem sie że te OC

    Z umową kupna sprzedaży idziesz do ubezpieczyciela i kończysz umowę
    ubezpieczenia.
    Dopóki tego nie zrobisz będą ci naliczać OC. Im szybciej tym lepiej.
    Fakt sprzedaży zgłaszasz również w wydziale komunikacji.
    Czy wiesz, że jak gościu nie przerejstrował samochodu, a gdzieś się stuknie
    to pociągną z twojego OC.

  • 7. Data: 2003-06-26 13:59:18
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Fakt sprzedaży zgłaszasz również w wydziale komunikacji.
    > Czy wiesz, że jak gościu nie przerejstrował samochodu, a gdzieś się

    nieprawda :)
    mialem taka sytuacje, sprzedalem samochod, nie zglosilem tego w wydziale
    komunikacji, za jakis czas przyszla powiastka od ubezpieczyciela ze mialem
    wypadek, wyjasnilem to przez telefon, podalem dane tego co kupil

  • 8. Data: 2003-06-26 17:35:03
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Fakt sprzedaży zgłaszasz również w wydziale komunikacji.
    > Czy wiesz, że jak gościu nie przerejstrował samochodu, a gdzieś się

    Mamy koniec czerwca a ja sprzedałem samochód w lutym. Tylko teraz się
    dowiedziałem że mi nabija na konto ubezpieczenie. No i poszedłem z umową i
    mi pani wyliczyła 640 zł. Mało tego jeszcze plus miesiąc do przodu. Chyba
    ich oleje.

  • 9. Data: 2003-06-26 18:16:45
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > mi pani wyliczyła 640 zł. Mało tego jeszcze plus miesiąc do przodu. Chyba

    I tak ci ściągną wcześniej czy później razem z odsetkami. Wyjdzie dwa razy
    więcej.
    Po co ci to.
    Za niepłacenie też coś jeszcze grozi.

  • 10. Data: 2003-06-26 18:32:20
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Chyba

    > I tak ci ściągną wcześniej czy później razem z odsetkami. Wyjdzie dwa razy

    To zapłace. :-)