    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezapłacone OC
    Date: Thu, 26 Jun 2003 13:06:39 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@host-251-147.zamosc.mm.pl

    Kupiłem samochód. Ubezpieczyłem na rok. Po skończeniu ubezpieczenia
    odstawiłem samochód do garażu i nie jeździłem. Oczywiście nie wiedziałem że
    ubezpieczenie OC jest automatycznie kontynuowane. Samochód sprzedałem 4
    miesiące temu, i wczoraj wybrałem się do ubezpieczyciela (polonia teraz
    uniqa) i pani mi wyliczyła że musze zapłacić zaległe plus miesiąc do przodu.
    Czyli prawie cały rok. Mało tego, miałem szkodę na OC więc jeszcze mi
    policzyła jakąś zwyżkę. Czy firma powinna mi wysłać upomnienie albo wezwanie
    do zapłaty? Minął prawie rok a nic od nich nie dostałem. Cz powołując się na
    to mogę odmówić zapłacenia? THX za pomoc.