  • 11. Data: 2010-08-30 10:04:05
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Jesli kasa nie wpłynie na Twokje konto składaj reklamacje w GLS. Niech oni

    a czytanie ze zrozumieniem?

    jk

  • 12. Data: 2010-08-30 10:09:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    NieJorgnijSie wrote:

    > Mam iść z mamą i sąsiadką - są świadkami płacenia? Sorry za haos w
    > moich postach ale nerwy ... W centrali GLS też twierdzą że nie miał
    > prawa doręczyć paczki przy braku zapłaty.

    Spokojnie, teoretycznie możesz olać. Niech sobie krzyczy.

    Możesz też pociągnąć sprawę dalej, ale zastanów się czy warto, czy ci
    się chce. Lepiej uderzyć po linii służbowej, napisz do GLS-u, niech
    sprawdzą kuriera, sprawdzą mu papiery i ew. zmyją głowę, każą kasę
    oddawać.

    W razie czego masz świadka płacenia, a na piśmie to on od ciebie nic
    nie żądał, więc i podstawy do tej "próby wyłudzenia" dla proroka trochę
    wątłe - bo jak rozumiem nie nagrywałeś rozmowy?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-08-30 10:13:55
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 30 Sie, 11:08, "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> wrote:

    > Na liście przewozowym jest napisane 'COD i kwota PLN'. Gość wydzwania i
    > straszy że nie mamy pokwitowania więc muszę zapłacić.

    1. Powiedz mu, żeby cię nie rozpierdalał, jak mógł wydać paczkę bez
    zapąłty.
    2. Zgłoś go do jego szefostwa.
    3. Idź na policję i zgłoś próbę wyłudzenia
    4. Mamę i sąsiadkę podaj jako świadków.

  • 14. Data: 2010-08-30 10:32:41
    Od: "NieJorgnijSie" <n...@n...pl>

> [...]
    > nie żądał, więc i podstawy do tej "próby wyłudzenia" dla proroka trochę
    > wątłe - bo jak rozumiem nie nagrywałeś rozmowy?

    Rozmów nie nagrywałem. Mogę to robić od tej pory. W centrali znają problem -
    potwierdzili, że gość im zgłosił brak zapłaty za paczkę - więc się nie
    wyłga. Z firmowego telefonu dzwonił do mnie ze 20 razy. Drugi dowód (mam
    nadzieję) niepodważalny - reszty które na szczęście leżały osobno i nie
    wydano ich. Mam nadzieję że będą odciski paluchów tego łobuza na 2 monetach,
    które wydał.

  • 15. Data: 2010-08-30 10:43:35
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > straszy że nie mamy pokwitowania więc muszę zapłacić.

    >1. Powiedz mu, żeby cię nie rozpierdalał, jak mógł wydać paczkę bez

    Po co wdawać sie w niepotrzebne dyskusje

    >2. Zgłoś go do jego szefostwa.

    Zgłos reklamacje do GLS że wysłałes paczke za pobraniem, paczka zostrała
    odebrana a kasa do Ciebie nie wpłyneła

    >3. Idź na policję i zgłoś próbę wyłudzenia

    Po co? Szkoda czasu i nerwów

    >4. Mamę i sąsiadkę podaj jako świadków.

    j.w.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-08-30 10:53:27
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 30 Sie, 12:43, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Zgłos reklamacje do GLS że wysłałes paczke za pobraniem, paczka zostrała
    > odebrana a kasa do Ciebie nie wpłyneła

    Ale on odebrał paczkę a nie ją wysłał

  • 17. Data: 2010-08-30 11:01:29
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Zgłos reklamacje do GLS że wysłałes paczke za pobraniem, paczka zostrała
    > odebrana a kasa do Ciebie nie wpłyneła
    >
    >Ale on odebrał paczkę a nie ją wysłał
    Ok niedoczytałem.
    Jak rozumie paczkę w imieniu autora postu odebrała jego mama.
    To nic nie zmienia.
    Tylko tyle zmienia że to nadawca paczki powinien złozyc reklamacje do GLS
    ze nie wpłyneły na jego konto pieniądze za przesyłke.
    Na miejscu autora postu nic bym nie robił to nadawca paczki powinien
    odzyskac swoje pieniadze od GLS pbo to on zlecił im konkretna usługe.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-08-30 11:02:29
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> napisał

    > W centrali znają problem - potwierdzili, że gość im zgłosił brak zapłaty
    > za paczkę - więc się nie wyłga.

    Ciekawe jaki podał w centrali powód wydania paczki bez otrzymania kasy.
    Dwie staruszki przystawiły mu colta do skroni? ;-)

  • 19. Data: 2010-08-30 11:03:30
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zgłos reklamacje do GLS że wysłałes paczke za pobraniem, paczka zostrała
    > odebrana a kasa do Ciebie nie wpłyneła

    Pomerdałeś. To on był odbiorcą paczki.

  • 20. Data: 2010-08-30 12:29:11
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Drugi dowód (mam nadzieję) niepodważalny - reszty które na szczęście
    > leżały osobno i nie wydano ich. Mam nadzieję że będą odciski paluchów tego
    > łobuza na 2 monetach, które wydał.

    To żaden dowód. Mógł wydac resztę w monetach a nie wziąć/zapomnieć banknotów
    którymi płaciliscie
    Ale to już jego problem.
    Jeśli faktycznie nie wzioł to tylko wasza dobra wola czy mu oddacie kase czy
    nie

    Krzysiek