    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy kurier
    Date: Mon, 30 Aug 2010 10:09:44 +0000 (UTC)

    NieJorgnijSie wrote:

    > Mam iść z mamą i sąsiadką - są świadkami płacenia? Sorry za haos w
    > moich postach ale nerwy ... W centrali GLS też twierdzą że nie miał
    > prawa doręczyć paczki przy braku zapłaty.

    Spokojnie, teoretycznie możesz olać. Niech sobie krzyczy.

    Możesz też pociągnąć sprawę dalej, ale zastanów się czy warto, czy ci
    się chce. Lepiej uderzyć po linii służbowej, napisz do GLS-u, niech
    sprawdzą kuriera, sprawdzą mu papiery i ew. zmyją głowę, każą kasę
    oddawać.

    W razie czego masz świadka płacenia, a na piśmie to on od ciebie nic
    nie żądał, więc i podstawy do tej "próby wyłudzenia" dla proroka trochę
    wątłe - bo jak rozumiem nie nagrywałeś rozmowy?

    --
    Pozdro
    Massai