  • 61. Data: 2010-09-02 07:33:01
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ikarek wrote:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zamowilem buty w germańskim sklepie internetowym,
    > zapłaciłem z góry i niestety zdarzyl się wypadek, trafiłem
    > na pare dni do szpitala. Kurier, mimo że mial nr telefonu,
    > w ogóle do mnie nie zadzwonil, tylko oddal paczkę
    > sąsiadowi, który się kręcil na posesji obok :) Całe szczęście,
    > sąsiad dobry człowiek...

    UPS ma (miał?) w regulaminie że moga dostarczyć przesyłkę bodajże
    "aktywnej osobie fizycznej w bezpośrednim sąsiedztwie lokalu".

    W sumie mogliby oddać żulikowi pijącemu na schodach wino ;-) Byle by
    był "aktywny", czyli jeszcze przytomny.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 62. Data: 2010-09-02 20:43:40
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > 2) Z praktyki wiem, że niemożliwe jest by kurier pozostawił przesyłkę o
    > takiej wartości nie otrzymując za nią zapłaty.

    1. Z praktyki w firmie: kurier zapomniał zainkasować ok 1,5 tyś

    2. Z praktyki prywatnej, kupując kiedyś samochód gotówką w salonie - płacąc
    kasie pani wydałą mi wszystkie kwity i życzyła miłego dnia - zapomniała
    jedynie
    zainkasować kilkadziesiąt tysięcy złotych! - wiem to sie w praktyce nie
    zdarza -
    dopowiem że przypomniałem pani i była cała szczęśliwa!.

  • 63. Data: 2010-09-04 06:58:29
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 00:48, NieJorgnijSie pisze:

    > General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
    > ul. Ciupagi 1
    > 03-016 Warszawa
    > Poland / Polska

    Hmmm... no to "nieco" tłumaczy tą sytuację, ale może to tylko zbieg
    okoliczności.

  • 64. Data: 2010-09-04 16:52:44
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 15:25:49 +0200, Michał Pysz napisał(a):

    > zostawił paczkę więc musiał zabrać kasę nie są żadnym dowodem.

    Poteoretyzujmy, jakie są mozliwości rozwoju sprawy:
    1. najmniejsza linia oporu: kurier się pluje ale z braku dowodów w końcu
    odpuszcza.
    2. odbiorca składa zawiadomienie o oszustwie, chyba nie da się kurierowi
    udowodnić winy. A gdyby odbiorca chciał się sądzić o uznanie nieistnienia
    zobowiązania? Też by przegrał?
    3. Kurier próbuje dochodzić uznania zobowiązania. Sprawa zupełnie nie do
    wygrania.

    Widzicie jakieś inne możliwości końca tej historii?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 65. Data: 2010-09-04 20:55:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re>

> [...]
    > wygrania.
    >
    > Widzicie jakieś inne możliwości końca tej historii?
    4. Kurier umiera
    5. Odbiorca umiera
    6. Nadchodzi długo oczekiwany koniec świata
    7...

    :-)

  • 66. Data: 2010-09-04 21:03:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 22:55, niusy.pl pisze:

    > 4. Kurier umiera
    > 5. Odbiorca umiera

    Kurier to tylko pracownik firmy kurierskiej.
    Za całość odpowiada szef/właściciel takiej firmy.

    --
    animka