  • 1. Data: 2007-07-05 12:25:07
    Temat: Nieoznakowany radiowoz - przekroczenie przepisow
    Od: "Sonix" <s...@g...com>

    Witam,

    Czy jest jakis akt prawny pozwalajacy policjantom w nieoznakowanym
    radiowozie (to auto nie jest uprzywilejowane(?)) pedzic za piratem drogowym
    z predkoscia 150 km/h przy ograniczeniu do 90 km/h ?
    Czy w takim wypadku prowadzacy nieoznakowany radiowoz nie lamie tak samo
    przepisow jak pirat drogowy ?

    Szukam, szukam i nie moge nic na ten temat wyszukac. Prosze o pomoc.

    http://tiny.pl/g29
    Sonix

  • 2. Data: 2007-07-05 12:58:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sonix porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > drogowym z predkoscia 150 km/h przy ograniczeniu do 90 km/h ?
    > Czy w takim wypadku prowadzacy nieoznakowany radiowoz nie lamie tak samo

    Przepisow 'zewnetrznych' nie ma. Kiedys w Motorze byl artykul na ten
    temat, koles z komendy glownej mowil ze to faktycznie luka w prawie ale
    nieoznakowane samochody z wideoradarami musza przekraczac predkosc,
    lamac przepisy, aby zdobyc dowod zlamania przepisow przez kierowce i
    zadna komenda nie przyjmie zgloszenia takiego przestepstwa. Maja zmienic
    przepisy aby nieoznakowane samochody policyjne byly chronione prawnie.
    A jak policja nie przyjmie zgloszenia to co zrobisz? bedziesz sie bujal
    po proukratorach i sadach?

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-05 13:13:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sonix pisze:

    > Czy jest jakis akt prawny pozwalajacy policjantom w nieoznakowanym
    > radiowozie (to auto nie jest uprzywilejowane(?)) pedzic za piratem
    > drogowym z predkoscia 150 km/h przy ograniczeniu do 90 km/h ?

    To będzie czysty stan wyżej konieczności. Trzeba zatrzymać takiego
    pirata, bo stwarza niebezpieczeństwo publiczne, a policja akurat od tego
    jest.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 4. Data: 2007-07-05 13:25:06
    Od: "Anna LT" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Sonix" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f6io0k$ja4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > przepisow jak pirat drogowy ?
    >
    > Szukam, szukam i nie moge nic na ten temat wyszukac. Prosze o pomoc.

    a to Ty byłeś w TVN Turbo i nie prazyjąłeś mandatu za przekroczenie
    prędkości?
    a teraz to sie szuka haka na policję?....

  • 5. Data: 2007-07-05 14:12:11
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Johnson wrote:

    > To będzie czysty stan wyżej konieczności. Trzeba zatrzymać takiego
    > pirata, bo stwarza niebezpieczeństwo publiczne, a policja akurat od tego
    > jest.

    A czemu nie mogą tego robić pojazdem uprzywilejowanym?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 6. Data: 2007-07-05 14:20:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > A czemu nie mogą tego robić pojazdem uprzywilejowanym?

    A czy ja powiedziałem że nie mogą? Mogą to zrobić każdym samochodem.

  • 7. Data: 2007-07-05 15:09:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > To będzie czysty stan wyżej konieczności. Trzeba zatrzymać takiego
    > pirata, bo stwarza niebezpieczeństwo publiczne, a policja akurat od tego
    > jest.

    no tak tylko czasem jada za by zebrac dowody na wiecej wykroczen zamiast
    zatrzymac by nie powodowal zagrozenia.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 8. Data: 2007-07-05 15:47:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f6iqdj$1u2$1@inews.gazeta.pl...

    To gość z KGP był niedoinformowany. Z łatwością można wykazać, że
    szkodliwość społeczna czynu policjanta jest żadna.

  • 9. Data: 2007-07-05 16:14:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Z łatwością można wykazać, że
    > szkodliwość społeczna czynu policjanta jest żadna.

    Dopóki nie wypadnie z drogi kasując pieszych na chodniku czy t.p.

  • 10. Data: 2007-07-05 16:22:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:f6j3rr$osg$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > To gość z KGP był niedoinformowany. Z łatwością można wykazać, że
    > szkodliwość społeczna czynu policjanta jest żadna.

    Zwłaszcza po fakcie, gdy uda im sie nie spaść z wiaduktu i zatrzymać
    "przestępcę" :/

    Powiedz, co przeszkadza w wyjęciu "koguta" i uruchomieniu sygnału
    dźwiękowego tuż po podjęciu "pościgu"? IMO to polowanie na sumę.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]