  • 41. Data: 2008-04-01 20:21:30
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > Mnie na dyskusji specjalnie nie zależy, bo ta dziedzina to w dużej
    > części moja codzienna praktyka i po prostu znam działające w niej
    > mechanizmy, zresztą jestem tylko jednym z wielu. Ty jesteś - delikatnie
    > mówiąc - laikiem, chcesz czemuś zaprzeczyć - wal z paragrafów, co ty
    > sobie wyobrażasz, że tak proste rzeczy ktoś ci będzie pod nos
    > podstawiał? Napisałem ci - chcesz to sądź sobie co chcesz.

    Działasz wg zasady: większość ma rację powiedziała mucha siadając na gównie.
    To że to twoja praktyka wcele nie oznacza, że zgodna z prawem.
    Taka sama praktyka i "wiedza" była na temat usprawiedliwiania się
    dorosłych uczniów dopóki ministerstwo nie przegrało w sądzie i nagle się
    "praktyka" zmieniła o 180.
    Więc uważaj z tą twoją praktyką bo możesz się zdrowo przejechać.
    Tak samo ci radzę uważać na wywiadówkach, jak masz dorosłych uczniów.
    Bo dopóki się uczeń nie wkurzy to ci praktyka działa, ale jak sie wkurzy
    to za ujawnienie postępów w nauce osobom w tym przypadku już trzecim
    zostaniesz skazany co się dla ciebie skończy wyleceniem z zawodu.
    I przypadkiem w sądzie nie tłumacz się, że taka jest praktyka bo cię
    wyśmieją.

  • 42. Data: 2008-04-01 20:23:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fspsnv$11a$2@inews.gazeta.pl witek

    > A gdzieś ty podał jakikolwiek paragraf?
    Nie podam bo nie ma paragrafu, który daje nauczycielowi prawo oceniania
    zasadności usprawiedliwień rodziców.
    Skoro twierdzisz, że nauczyciel takie prawo ma to zapewne potrafisz
    podać z czego to wynika.

    > To ja mam dla ciebie zadanie domowe - podaj pragraf, który zabrania
    > nauczycielowi zakwestionowania uzasadnienia nieobecności albo nakazuje
    > mu uwzględnić każde, łącznie z "karteczką od rodziców".
    > Do roboty.

    A co ty tu za pokraktę dowodową chcesz stosować?
    Z braku przepisu chcesz wyciągnąć jakiś wniosek? Mam nadzieję, że logiki
    nie uczysz.

  • 43. Data: 2008-04-01 20:55:51
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 01 Apr 2008 15:21:30 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:fsu5ga$mhf$3@inews.gazeta.pl>:

    > Taka sama praktyka i "wiedza" była na temat usprawiedliwiania się
    > dorosłych uczniów dopóki ministerstwo nie przegrało w sądzie

    Zapodaj sygnaturę i jakieś szczegóły, bo coś się primaaprilisowo zrobiło.

    > to za ujawnienie postępów w nauce osobom w tym przypadku już trzecim
    > zostaniesz skazany

    Z jakiego artykułu?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 44. Data: 2008-04-01 22:03:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsu5ga$mhf$3@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Działasz wg zasady: większość ma rację powiedziała mucha siadając na
    > gównie. To że to twoja praktyka wcele nie oznacza, że zgodna z prawem.
    Cóż są warte twoje gołosłowne, niczym nie poparte obiekcje?
    Działasz wg zasady: zesram się, a nie dam się.
    Nic nie da dziecinne wycinanie niewygodnych części cudzych wypowiedzi,
    bredzisz i tyle.

    > Taka sama praktyka i "wiedza" była na temat usprawiedliwiania się
    > dorosłych uczniów dopóki ministerstwo nie przegrało w sądzie i nagle się
    > "praktyka" zmieniła o 180.
    Konkrety, dziecko, konkrety, bo coś fantazjujesz.

> [...]
    > to za ujawnienie postępów w nauce osobom w tym przypadku już trzecim
    > zostaniesz skazany co się dla ciebie skończy wyleceniem z zawodu.
    Facet, jesteś naprawdę żenująco nonsensowny. Czy ty się czymś odurzasz?
    Skądżeś ty to ujawnianie sobie uroił?
    Prędzej ty pójdziesz siedzieć za molestowanie kota sąsiadów.
    Więc radzę ci - poczuwając się do powinności rewanżu - molestuj wyłacznie
    bezdomne dachowce - bezpieczniejsza sprawa.

    > I przypadkiem w sądzie nie tłumacz się, że taka jest praktyka bo cię
    > wyśmieją.
    Jest takie powiedzenie: nie strasz, nie strasz, bo się zes...
    Przestań głupstwa gadać, miałeś podać podstawę prawną która nakazywałaby
    nauczycielowi usprawiedliwiać bez gadania nieobecność na podstawie świstka
    od rodziców czy podejrzanego. No i gdzie te podstawy?
    Nie czujesz się śmieszny udając znającego się jak ci wywalają w oczy i
    udowadniają lamerstwo?

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2008-04-01 22:21:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsu5k9$q64$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Nie podam bo nie ma paragrafu, który daje nauczycielowi prawo oceniania
    > zasadności usprawiedliwień rodziców.
    Ty masz podać przepis, który mu każe je uznawać bez zastrzeżeń i
    automatycznie.

    > A co ty tu za pokraktę dowodową chcesz stosować?
    > Z braku przepisu chcesz wyciągnąć jakiś wniosek?
    Zapętlasz się, bo nie umiesz jak mężczyzna przyznać się do braku racji.
    To nie ja mam podać przepis, tylko ty.

    > Mam nadzieję, że logiki nie uczysz.
    A miej sobie nadzieję na co chcesz.
    Ja mam nadzieję, że ty w ogóle nie uczysz. To by było dopiero dla uczniów
    masakryczne - same opowieści, żadnych uzasadnień i podstaw, weź tu teraz
    zdaj egzamin.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2008-04-01 23:33:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > Konkrety, dziecko, konkrety, bo coś fantazjujesz.

    a wklep sobie w googleach usprawiedliwianie nieobecnosci to zobaczysz
    jak to nagle szkoły pozwalają samemu się usprawiedliwiać.

    Okazuje się, że nawet zwolnień lekarskich nie trzeba. Zresztą nie ma
    żadnej podstawy prawnej do tego aby lekarz wypisywał uczniom
    jakiekolwiek zwolnienia lekarskie.

  • 47. Data: 2008-04-01 23:34:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerr wrote:

    > Zapodaj sygnaturę i jakieś szczegóły, bo coś się primaaprilisowo zrobiło.

    jak znajdę to ci wrzucę.
    narazie poszukaj sobie na stronie MENu stanowiska ministerstwa w tej
    sprawie. Powinno tam być. Sprawa sprzed jakichś dwóch lat.

  • 48. Data: 2008-04-01 23:35:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Ja mam nadzieję, że ty w ogóle nie uczysz. To by było dopiero dla
    > uczniów masakryczne - same opowieści, żadnych uzasadnień i podstaw, weź

    dobra koniec bo sie nudno robi.

  • 49. Data: 2008-04-02 00:03:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsugof$mhf$7@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > a wklep sobie w googleach usprawiedliwianie nieobecnosci to zobaczysz jak
    > to nagle szkoły pozwalają samemu się usprawiedliwiać.
    > Okazuje się, że nawet zwolnień lekarskich nie trzeba.
    Kolumb-odkrywca się znalazł... ;)
    Przecież mówiłem, że nauczyciel decyduje czy uwzględnić uzasadnienie wniosku
    o usprawiedliwienie nieobecności. Może to zrobić nawet po ustym wyjaśnieniu.
    Ale nie musi.

    > Zresztą nie ma żadnej podstawy prawnej do tego aby lekarz wypisywał
    > uczniom jakiekolwiek zwolnienia lekarskie.
    Musisz zrozumieć, że nie istnieje coś takiego jak "zwolnienie lekarskie".
    Istnieje za to zaświadczenie lekarskie o niezdolności do czegośtam.

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2008-04-02 00:03:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>