  • 151. Data: 2014-09-10 01:59:41
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chyba czegoś jednak nie doczytałeś.
    > To co zrobisz jak w nocy na trasie dowiesz się z radia lub
    > z komputera że się żarówka spaliła ?
    > Staniesz i będziesz czekał ?

    ALe ja tylko odpowiadałem na argument o braku swiadomosci spowodowanym
    niezgłaszaniem samochodu ze cos mu sie nie swieci...

  • 152. Data: 2014-09-10 07:59:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Na utknięcie w szczerym polu nie pomoże :(
    > Problemem flejmu jest trudność wymiany, nie świadomość
    > kierownika pojazdu :)

    A jednak ... jeśli ktoś chce wprowadzać jakieś wymogi unijne na sposób
    montażu żarówki to mógłby się trochę zastanowić.

  • 153. Data: 2014-09-10 08:01:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > No to KIEDY, jakbyś był decydentem, wysyłałbyś patrole?

    A co te obiboki mają robić w pozostałym czasie ?

  • 154. Data: 2014-09-10 08:02:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Chyba czegoś jednak nie doczytałeś.
    > To co zrobisz jak w nocy na trasie dowiesz się z radia lub
    > z komputera że się żarówka spaliła ?
    > Staniesz i będziesz czekał ?

    112 :-)

  • 155. Data: 2014-09-10 10:15:29
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 08.09.2014 o 12:02 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    pisze:

    > Żniwa zawsze dobrze jest robić przy dobrej pogodzie :>
    >
    > Ale *Z DRUGIEJ STRONY* - kiedy jest najwięcej wypadków?
    > Posyłałbyś patrole, żeby pętały się po śniegu i lodzie, kiedy
    > wypadków relatywnie mało?
    > Statystyka wypadków jest jaka jest - słońce świeci, droga
    > sucha, będą ofiary.

    Hmm... piszecie, że najwięcej patroli jest przy dobrej pogodzie, najwięcej
    wypadków też przy dobrej pogodzie. Czyli, najwięcej wypadków jest wtedy,
    kiedy jest najwięcej patroli. Wniosek jest prosty - to patrole powodują
    wypadki ;)

    --
    SW3
    ----

  • 156. Data: 2014-09-10 15:38:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 12:02, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale *Z DRUGIEJ STRONY* - kiedy jest najwięcej wypadków?
    > Posyłałbyś patrole, żeby pętały się po śniegu i lodzie, kiedy
    > wypadków relatywnie mało?

    Tak jakby komendanta rozliczali z ilości wypadków. Ważna jest statystyka
    interwencji i ich skuteczność (przy czym przez skuteczność rozumie się
    ujawnienie i ukaranie winnego, a nie żadne zapobieganie wypadkom).

    > Statystyka wypadków jest jaka jest - słońce świeci, droga
    > sucha, będą ofiary.

    O dobrze, że użyłeś właściwego słowa - jak się do statystyki nałapie
    jelonków wcześniej (na przykład kierowców rowerów po piwie, albo na
    chodniku), to w pogodę pod nomenomen psem można sobie w radiowozie
    posiedzieć:)

    Shrek.

  • 157. Data: 2014-09-10 21:56:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A co te obiboki mają robić w pozostałym czasie ?

    Papierki wypełniać, te nazbierane w czasie "żniw"! :)
    W sumie to JEST jakiś problem - postępowanie prawne wymaga
    "opapierkowania", więc dlaczego nie wtedy jak leje.

    pzdr, Gotfryd

  • 158. Data: 2014-09-10 21:57:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > 112 :-)

    Nie wiem czy na .prawo wszyscy zajarzą, flejm był AFAIR na .samochody :D

    pzdr, Gotfryd

  • 159. Data: 2014-09-10 22:13:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2014, SW3 wrote:

> [...]
    > wypadków też przy dobrej pogodzie. Czyli, najwięcej wypadków jest wtedy,
    > kiedy jest najwięcej patroli. Wniosek jest prosty - to patrole powodują

    Nie jestem w stanie podważyć tego wnioskowania!
    ;)

    Ba, obejmuje to patrolopodobne, co odkryto DAWNO temu:
    https://groups.google.com/forum/#!topicsearchin/pl.r
    ec.humor.najlepsze/samochody$20niebezpieczny/pl.rec.
    humor.najlepsze/PPrbHz8iL3s

    pzdr, Gotfryd

  • 160. Data: 2014-09-10 22:16:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2014, Shrek wrote:

    > Tak jakby komendanta rozliczali z ilości wypadków.
    > Ważna jest statystyka interwencji

    A to też nie podważam.
    Ale korelacja jest akurat "po myśli" :), można uzasadnić i nijak
    się tego przyczepić.

    pzdr, Gotfryd