  • 1. Data: 2014-09-04 20:39:42
    Temat: Opóźnienie autobusu a mandat za przeterminowany bilet
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,16581239,
    W_ogromnym_korku_na_Pradze_lapali_podroznych__Bo_mie
    li.html

    Skrótem - megakorek, bilety czasowe się przedawniły, wpadają kanary i
    dożynki urządzają. Niby mają zmienić przepisy ale na stan dzisiejszy -
    nie przyjmować kar umownych i walczyć w sądzie? Sprawa do wygrania?

  • 2. Data: 2014-09-05 08:00:42
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dożynki urządzają. Niby mają zmienić przepisy ale na stan dzisiejszy -
    > nie przyjmować kar umownych i walczyć w sądzie? Sprawa do wygrania?

    Niestety takich absurdalnych sytuacji będzie w naszym kraju coraz więcej. Wynika to z
    tego,
    że inteligencja, która mogłaby sprawować mądrze władzę na państwowych stanowiskach,
    wyjechała za granicę, a w kraju na tychże stanowiskach zostali debile wkręceni przez
    znajomych, też już tam wcześniej wkręconych..debili. Powoduje to coraz większą
    patologię
    władzy w naszym kraju, gdzie urzędasowi trzeba tłumaczyć jak idiocie coraz
    banalniejsze
    rzeczy, a on i tak będzie z uporem robił to, co uważa za stosowne, no bo ma władzę!
    Generuje to niepotrzebnie sprawy sądowe, bo jedynie przed sądem jest szansa wygrać
    z idiotą. No, ale poziom sądownictwa w naszym kraju to już inna opowieść...

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2014-09-05 13:05:15
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 05.09.2014 08:00, Marek pisze:

> [...]
    li.html

    > Niestety takich absurdalnych sytuacji będzie w naszym kraju coraz

    W indywidualnych przypadkach krakowski MPK uwzglednia odwolania (np.
    kanar zlapal, bo bilet sie przedawnil minute przed przystankiem, na
    ktorym sie wysiada) - bez sadow, po prostu na gebe czy tam pismo na
    dziennik podawczy.

    --

    Fug the Sigstem!

  • 4. Data: 2014-09-13 23:49:49
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Thu, 04 Sep 2014 20:39:42 +0200, PlaMa napisał(a):

> [...]
    > dożynki urządzają. Niby mają zmienić przepisy ale na stan dzisiejszy -
    > nie przyjmować kar umownych i walczyć w sądzie? Sprawa do wygrania?

    Niestety jest tak, że trzeba przyjąć wezwanie do zapłaty, na pewno nie
    płacić na miejscu i potem ewentualnie sie odwoływać.
    Ciekawie mają ci którzy kupują bilety telefonem przez SkyCash czy inne
    aplikacje. po upływie czasu bilet znika i nie ma biletu.
    Co prawda można wyświetlić historię i pokazac że transakcja była dokonana.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 5. Data: 2014-09-14 09:39:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-13 23:49, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Ciekawie mają ci którzy kupują bilety telefonem przez SkyCash czy inne
    > aplikacje. po upływie czasu bilet znika i nie ma biletu.
    > Co prawda można wyświetlić historię i pokazac że transakcja była dokonana.

    No to znika, czy nie znika, bo widzę tu jakąś sprzeczność, pomijając już
    zwykłą dezinformację (nic nie znika). Płacę za bilet mpayem i dostaję smsa.

    --
    Liwiusz