  • 1. Data: 2014-09-07 21:47:34
    Temat: Pozew - na który adres.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Taka sytuacja.
    Pozew złożony do eSądu. Adres podany w pozwie okazuje się nieaktualny
    (mimo, że jakiś czas temu został tam doręczony polecony)
    Z MSW udało mi się wydobyć adres, a nawet 2: stałego i czasowego
    zameldowania.
    Który z nich "lepiej" wskazać sądowi?
    I pytanie pomocnicze: czy można na tym etapie (wydano nakaz zapłaty, ale
    nie można było go skutecznie doręczyć) można rozszerzyć pozew o te 31
    PLN wpłacone do MSW? [1]

    KJ
    [1] mam wrażenie, że nie ale chętnie się dowiem, że się mylę.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2014-09-07 22:00:48
    Temat: Re: Pozew - na który adres.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 września 2014 21:47:34 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Pozew z�o�ony do eS�du. Adres podany w pozwie okazuje si� >nieaktualny
    Kto to ustalił?

  • 3. Data: 2014-09-07 22:05:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 września 2014 21:47:34 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > I pytanie pomocnicze: czy mo�na na tym etapie (wydano nakaz zap�aty, >ale nie
    mo�na by�o go skutecznie dor�czy�)

    Czemu nie można był doręczyć? Pytam bo teraz sądowe pisma PGP roznosi i oni nie bawią
    się w zapisk typu "adresat nie znany" "adresat wypropwadził się"( tylko zostawiają
    awizo i jeśli termi minie to "awizowano, nie podjęto w terminie". A to już chyba jako
    skuteczne doręczenie wtedy jest

  • 4. Data: 2014-09-07 22:08:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

> [...]
    > wypropwadził się"( tylko zostawiają awizo i jeśli termi minie to
    > "awizowano, nie podjęto w terminie". A to już chyba jako skuteczne

    "Niepełne dane adresowe". I zostałem wezwany przez sąd do podania
    adresu.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-09-07 22:20:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-07 21:47, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > (mimo, że jakiś czas temu został tam doręczony polecony)
    > Z MSW udało mi się wydobyć adres, a nawet 2: stałego i czasowego

    Adres zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-09-07 22:23:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Adres zamieszkania.

    To znaczy?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-09-08 07:43:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-07 22:23, Kamil Jońca pisze:

    > To znaczy?

    Nie rozumiem pytania.
    Adres zamieszkania, to adres, pod którym pozwany mieszka. Może to być
    meldunek stały, może czasowy, a może to być inny adres. KPC stanowi, że
    problem z ustaleniem tego adresu jest problemem powoda.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-09-12 08:29:49
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Co tam KPC.
    Ustawa o księgach wieczystych to jest dopiero kwiatek, w którym dla
    skutecznego złożenia pisma (wniosku) musisz jeszcze podać imiona rodziców
    lub numery Pesel 1500 współwłaścicieli [działki] i oczywiście na formularzu,
    "dla ułatwienia".
    Prawo w przywiślańskiej prowincji jest tworzone tak, abyś nie mógł oskarżyć
    ani pozwać: posła, senatora, prokuratora, urzędnika, sędziego (spróbuj
    pozwać sędziego i doręczać mu korespondencję na adres miejsca pracy,
    powodzenia), a my obywatele to jesteśmy odpadki przy pracy.

    -----

  • 9. Data: 2014-09-12 08:57:53
    Temat: Re: Pozew - na kt?ry adres.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 Sep 2014 08:29:49 +0200, " ?????????" <???@???.???> wrote:
    > spróbuj
    > pozwać sędziego i doręczać mu korespondencję na adres miejsca pracy,

    A w czym problem? Nie chce odebrać? "Miejsce pracy" nie przyznaje
    się, że takowy tu pracuje?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-09-12 19:33:52
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Kolesie sędziowie uj...ą i zwrócą Ci pismo z przyczyny rzekomego
    niespełnienia warunków formalnych.

    -----