  • 11. Data: 2009-07-19 20:08:51
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Rafał Wawrzycki pisze:

    > Może być też w drugą stronę: jedna wątpliwej jakości pizzeria, w której
    > pizza po rabacie kosztuje 40 zł, regularnie spamuje... klamki drzwi
    > mieszkań. Nie pomagają prośby i groźby - ulotki dalej zamiast do
    > skrzynek trafiają na klamki.

    Domofon założyć? :)

    A może zebrać te ulotki tak, żeby dużo było, z karton albo dwa, i w
    porze największego ruchu "odnieść" do pizzerii?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 12. Data: 2009-07-19 20:09:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 14:20:50 +0000, Budzik napisał(a):

    > (jakas literke czy po prostu napisac
    > "prosze nie wrzucac reklam")

    Ja jestem prawie w przededniu wyklejenia "REKLAMY? NIE DZIĘKUJĘ". Jak
    ktoś jest przyzwoity -- wystarczy. Na nieprzyzwoitość paragrafu nie ma.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-07-19 20:18:55
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > I bardzo dobrze. :)
    > Może w końcu poczta poprawi swoje usługi. ;)

    No... już widzę jak poprawiła. Jeden listy i 10 ulotek reklamowych.

    *inż.prawa*

  • 14. Data: 2009-07-19 20:34:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > No... już widzę jak poprawiła. Jeden listy i 10 ulotek reklamowych.

    OK, dawniej miałbyś 5 ulotek.
    A list? Jaki list?

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-07-19 21:05:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Big Jack" napisał:

    > oczywiście zawiniętym w ulotkę reklamową. może zajarzą aluzję ;)

    z tym zajarzeniem to może być problem, więc lepiej na tej ulotce nadrukować
    napis w stulu: "nie przynoście mi swoich śmieci do domu!:O)"

  • 16. Data: 2009-07-19 21:29:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    .B:artek. wrote:

    > To łatwiej - jeden podmiot, wysyłacie pisemko

    Czy dałoby coś umieszczenie w sposób trwały
    na własnej skrzynce pocztowej informacji typu:

    "Szanowny Przedsiebiorco, proszę nie wrzucać tu reklam,
    wrzucenie tu reklamy oznacza, ze udzielasz mi 99% rabatu
    na te usługi/towary"

  • 17. Data: 2009-07-19 21:52:11
    Od: kuba <j...@g...com>

    cef pisze:

> [...]
    >
    > "Szanowny Przedsiebiorco, proszę nie wrzucać tu reklam,
    > wrzucenie tu reklamy oznacza, ze udzielasz mi 99% rabatu

    Niestety nic by nie dało.

    kuba

  • 18. Data: 2009-07-20 08:11:24
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 19 lip 2009 w liście [news:h4183f$e3r$1@inews.gazeta.pl]
    Kocureq [a...@...stopce.pl] napisał(a):

    > Domofon założyć? :)

    Jest, ale oczywiście są wpuszczani. Albo wchodzą za kimś.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 19. Data: 2009-07-20 08:13:15
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 19 lip 2009 w liście
    [news:h3vqie$it7$1@atlantis.news.neostrada.pl] Papa Smerf
    [P...@z...zalasami.trala.la] napisał(a):

    > a po co się bawić?:O)
    > od razu do sądu za spam,

    Pizzeria zwali na roznosicieli, chociaż na bank to nie ich pomysł z
    wieszaniem na klamce, bo komu by się chciało biegać po iluśtam
    piętrach, jak można do skrzynki włożyć.

    > albo otworzyć i dać w papę kurierowi:O)

    Kurier to w tym wypadku najmniej winny element. Chyba że spóźnioną i
    zimną pizzę przywiezie ;)

  • 20. Data: 2009-07-20 12:03:23
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Rafał Wawrzycki" napisał:
    > Pizzeria zwali na roznosicieli, chociaż na bank to nie ich pomysł z
    > wieszaniem na klamce, bo komu by się chciało biegać po iluśtam
    > piętrach, jak można do skrzynki włożyć.

    no właśnie warto by się zainteresować czyj to pomysł z wieszaniem na
    klamkach, bo to już ma harakter przestępczy, ktoś się musiał dogadać z
    gangiem rabusiuf i wieszają, a wiadomo ze jak kilka dni ulotka powisi to
    znaczy że nikogo w domu nie ma i kraść można!:O(

    > Kurier to w tym wypadku najmniej winny element. Chyba że spóźnioną i
    > zimną pizzę przywiezie ;)

    ok, więc zamawiasz 20 picc, i jak kurier przywiezie to otwierasz i walisz w
    ten stosik z karata na pół!:O) i informujesz kuriera żeby picceria nie
    zaśmiecała ci domu i klatki ulotkami:O)