  • 21. Data: 2009-07-21 06:19:33
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/h4000b$k61$1@news.one
    t.pl
    *spp* napisał(-a):

    > OK, dawniej miałbyś 5 ulotek.
    > A list? Jaki list?

    taaaaaaaaaaaaaa, i skrzynki poprawią (poprawiły) jakość usług PP.
    naiwne dziecię :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2009-07-21 06:21:16
    Od: spp <s...@o...pl>

    Big Jack pisze:

    > taaaaaaaaaaaaaa, i skrzynki poprawią (poprawiły) jakość usług PP.
    > naiwne dziecię :D

    Do starych skrzynek dostęp miała wyłącznie poczta, do nowych - także ich
    konkurencja. Przecież to o to chodzi. :)

    --

    spp

  • 23. Data: 2009-07-21 07:24:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *spp* napisał(-a):

    > Do starych skrzynek dostęp miała wyłącznie poczta, do nowych - także
    > ich konkurencja. Przecież to o to chodzi. :)

    Likwidacja starych skrzynek do których miała dostęp wyłącznie PP było
    nieludzką głupotą. Nie od razu to mi się udało, ale w końcu wymusiłem na
    poczcie i listonoszach żeby nie wrzucali mi mówiąc ładnie druków
    bezadresowych. Do tych nowych, unijnych każdy ch... moze wrzucić każde
    g..... Ale unia może tego nie rozumie, bo może gdzieś na świecie szanuje
    się wolę ludzi, że jak sobie nie życzą reklam to mu się ich nie wrzuca.
    W Polsce? A gdzie tam! Sczeznąć można i nic nie wywalczyć. Ale dyrektywa
    wykonana. Chociaż nie wszędzie. W moim bloku są jeszcze skrzynki z
    monopolem PP. I mam nadzieję, że jeszcze długo tak będzie. Problemu
    dużego z reklamami nie ma, ale "strzyżonego"..... ;)

  • 24. Data: 2009-07-21 09:42:56
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Likwidacja starych skrzynek do których miała dostęp wyłącznie PP było
    > nieludzką głupotą.

    Tak kochasz monopol naszej PP? Bo ja niekoniecznie.
    Z kolei wolę jedną uniwersalną skrzynkę, niż pięć różnych w zależności od
    dostawców przesyłek.

    > Ale unia może tego nie rozumie, bo może gdzieś na świecie szanuje się
    > wolę ludzi, że jak sobie nie życzą reklam to mu się ich nie wrzuca.

    Przecież to nie jest ani kwestia Unii ani kwestia skrzynek, tylko
    konkretnych uregulowań prawnych. Gdyby zabroniony był spam papierowy i
    można byłoby zgłosić każdy podmiot, który bez zgody właściciela posesji
    wrzuca swoje reklamy, ulotki i inne pierdoły, to szybko ucięto by ten
    proceder. A tak to nawet jak zlikwidujesz skrzynkę, to Ci zostawią na
    parapecie, wycieraczce, na klamce czy wetkną w szparę w drzwiach czy
    furtce.

    > W moim bloku są jeszcze skrzynki z monopolem PP. I mam nadzieję, że
    > jeszcze długo tak będzie.

    Nie będzie. Wymóg to wymóg i nie powalczycie za długo.
    Dziwię się, że jeszcze się z tym nie uporaliście. Lubicie się na narażać na
    konsekwencje prawne? ;-)

  • 25. Data: 2009-07-21 09:57:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> naskrobał/a w

    > Czy jak napisze cos takiego na skrzynce, to wrzucacz ma obowiazek
    > sie zastosowac?

    Kiedyś jak mi wymienili skrzynkę i nakleiłem sobie takie coś, to na
    początku nie wrzucali (tylko zostawiali stertę makulatury na skrzynce).
    Ale płacą im za roznoszenie ulotek, a nie spełnianie naszych zachcianek i
    dobre czsy sie skończyły.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 26. Data: 2009-07-21 14:28:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Baloo* napisał(-a):

    > Tak kochasz monopol naszej PP?

    Zwisa mi kto mi dostarcza korespondencję

    > Bo ja niekoniecznie.

    Jestem tolerancyjny i uznaje Twoje prawo do miłości do kogokolwiek

    > Z kolei wolę jedną uniwersalną skrzynkę, niż pięć różnych w
    > zależności od dostawców przesyłek.

    A ja wolę skrzynkę, z której nie będę musiał wywalać tego, czego
    otrzymywać nie chcę. Niech będą na klucz, a klucze niech mają wszyscy
    opertorzy pocztowi

    > Przecież to nie jest ani kwestia Unii ani kwestia skrzynek, tylko
    > konkretnych uregulowań prawnych.

    To, że mamy skrzynki jakie mamy, to jest wynik uregulowań prawnych
    wymuszonych przez UE. Podobnie jak UE uwaliła w Polsce _soki_ z czarnej
    porzeczki i wiśniowe

    > A tak to nawet jak zlikwidujesz skrzynkę, to
    > Ci zostawią na parapecie, wycieraczce, na klamce czy wetkną w szparę
    > w drzwiach czy furtce.

    Jak nie są w skrzynce, to wyrzucam w najblizszym otoczeniu. Podobnie jak
    z reklamami wetkniętymi za wycieraczkę samochodu. Nawet kroku nie robię
    w stronę kosza.

    > Nie będzie. Wymóg to wymóg i nie powalczycie za długo.
    > Dziwię się, że jeszcze się z tym nie uporaliście.

    Niech Cię o to głowa nie boli. Jak do tej pory nawet nikt nie wykazał
    zainteresowania zmianą skrzynek. I niech tak zostanie "for ever"

    > Lubicie się na
    > narażać na konsekwencje prawne?

    Jak przez swoją uprzejmość Ty ich nam nie dostarczysz, to nie ma obawy

  • 27. Data: 2009-07-21 14:54:14
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Zwisa mi kto mi dostarcza korespondencję.

    Ale zrozumiałeś w ogóle pytanie?

    > Niech będą na klucz, a klucze niech mają wszyscy
    > opertorzy pocztowi.

    No to niech.

    > To, że mamy skrzynki jakie mamy, to jest wynik uregulowań prawnych
    > wymuszonych przez UE.

    Skup się na tym, co piszę.
    Zalewający Cię bezkarny spam nie wynika ani z Unii ani ze skrzynek, tylko z
    braku odpowiednich uregulowań prawnych.
    Koniec kwestii.

    > Podobnie jak UE uwaliła w Polsce _soki_ z czarnej porzeczki i wiśniowe.

    A co? Robi się je teraz z buraków? :>

    > Jak nie są w skrzynce, to wyrzucam w najblizszym otoczeniu. Podobnie jak
    > z reklamami wetkniętymi za wycieraczkę samochodu. Nawet kroku nie robię
    > w stronę kosza.

    Zatem gdzie widzisz problem? To samo rób, jeśli je znajdziesz_w_skrzynce.

    > Jak przez swoją uprzejmość Ty ich nam nie dostarczysz, to nie ma obawy

    A co ja niby mam do tego? Wystaczy, że Was jakiś lokalny in-postowiec
    podkabluje i tyle będziecie mieli tej Waszej rzekomej niezależości ;-)

  • 28. Data: 2009-07-21 16:26:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Baloo* napisał(-a):

    > Zalewający Cię bezkarny spam nie wynika ani z Unii ani ze skrzynek

    Tylko przyjmij wreszcie do wiadomości, że skrzynki "pod klucz" były (a
    umnie jeszcze są) skuteczną zaporą dla tego spamu. Reglacje prawne w tej
    materii będą tak samo skuteczne jak leczenie wszawicy przy pomocy
    perswazji.

    > A co? Robi się je teraz z buraków? :>

    Idź do sklepu i spróbuj kupić _sok_ z czarnej porzeczki lub wiśniowy, to
    zatrybisz w czym problem.

    > A co ja niby mam do tego? Wystaczy, że Was jakiś lokalny in-postowiec
    > podkabluje i tyle będziecie mieli tej Waszej rzekomej niezależości ;-)

    Twoja nadmierna troska o ewentulne konsekwencje dla mnie podpowiada mi,
    że możesz być tym pośrednio lub nawet bezpośrednio zainteresowany

  • 29. Data: 2009-07-21 16:50:36
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Tylko przyjmij wreszcie do wiadomości, że skrzynki "pod klucz" były (a
    > umnie jeszcze są) skuteczną zaporą dla tego spamu.

    Nie przyjmuję, z tego prostego względu, że u mnie zmiana skrzynek nie miała
    żadnego wpływu na zwiększenie/zmniejszenie spamu. Spamu trafia tyle samo,
    zmieniło się tylko nieznacznie miejsce jego "składowania". I tak jak
    wcześniej zbierałem ulotki z wycieraczki czy podłogi, wyjmowałem zza drzwi
    czy zdejmowałem z klamek i wywalałem do kosza, tak teraz wyjmuję je ze
    skrzynki i też wywalam do kosza. Przynajmniej nie muszę się schylać ;-)

    > Reglacje prawne w tej materii będą tak samo skuteczne jak leczenie
    > wszawicy przy pomocy perswazji.

    Skąd ta niewiara? Gdyby istniał zakaz zostawiania ulotek bez zgody
    właściciela posesji, to każdy podmiot łamiący ten zakaz, można byłoby bez
    problemu podać do sądu. Dostałby mandat raz, drugi, trzeci, to za czwartym
    razem poważnie by się zastanowił. Swoją drogą dziwię się naprawdę, że
    jeszcze takiego zakazu nie ma. W końcu gdzieś te papiery trzeba wyrzucić,
    ktoś to musi zrobić, ktoś płaci pieniądze za wywóz śmieci (makulatury nie
    opłaca się już zbierać). Nie rozumiem w sumie, dlaczego pozwala się na
    legalne i beztroskie zaśmiecanie cudzego terenu.

    > Idź do sklepu i spróbuj kupić _sok_ z czarnej porzeczki lub wiśniowy, to
    > zatrybisz w czym problem.

    Kupuję. Nazywa się to teraz nektar.
    Czy coś poza nazwą zmieniło się w tej materii, że tak Cię to bulwersuje?

    > Twoja nadmierna troska o ewentulne konsekwencje dla mnie podpowiada mi,
    > że możesz być tym pośrednio lub nawet bezpośrednio zainteresowany.

    Masz chyba coś z deklem :) Nie troska, tylko zdziwienie, że nic sobie z
    tego nie robicie.
    Widocznie za mało macie problemów. Ale masz rację - nie mój cyrk, nie moje
    małpy.

  • 30. Data: 2009-07-21 17:40:20
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Lip, 16:28, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    > Nawet kroku nie robię
    > w stronę kosza.

    To juz wiem skad taki syf na ulicach w tym kraju.

    Pozdrawiam
    Rafal