  • 11. Data: 2010-11-26 19:48:54
    Temat: Re: Nie kumam
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 13:45, Palik pisze:
    > Kto mi to wytłumaczy? Że Policja nie przyjechała na zgłoszenie o pobiciu?
    > Czy ma obowiązek? Czy to nie sugeruje, że sprawca ma "opiekę" Policji która
    > tak działa aby jemu się nic nie stało?

    Całą sprawę należałoby zglosić do Pałacu Mostowskich w Warszawie i do
    Superexpresu. Wzieliby się może za tego dzielnicowego.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-11-26 19:50:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 14:53, Palik pisze:

    > Użytkownik "Michał Gut"<m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:icod9r$ahj$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > A skąd bezrobotna pobita kobieta miała o tym wiedzieć? Ufna w Polską
    > sprawiedliwośc i demokrację czekała na pomoc organów do tego powołanych.
    > Ale dalej interesuje mnie odpowiedż na pytanie: Czy Policja może sobie nie
    > przyjechać do zgłoszenia o pobiciu? Wcale!

    To dlaczego nie pomagasz kobiecie tylko tu sie wyżalasz? Bierz się za
    robotę!

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-11-26 19:54:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 19:21, Palik pisze:

    > Użytkownik "Palik"<p...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Wciąz nie ma [3 godziny po zgłoszeniu]Policji która na zgłoszenie
    > odpowiedziała, ze "przyjedzieny"..
    > Bez komentarza...Na pobicie nie przyjechali...Głosujcie kiedy przyjadą na
    > zgłoszenie, że pies rasy grożnej bez kagańca szczuł pobitą [2 lata pawie i
    > wciąz sprawca łazi]kobietę uniemożliwiając jej swobodne przemieszczanie się

    Trzeba było zadzwonić w tej sprawie do Dyżurnego Miasta czy jakiegoś
    Kierownika Rewiru.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-26 22:41:48
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Ja bym kupił 20g amfetaminy, podzielił na setki
    (200 działek) i wrzucił ...

    Następnie zatelefonował na nr. 112 i zgłosił że
    u sąsiada libacja jest i dragami handluje.

    ... nie znam nikogo kto by się z tego wygrzebał.

    --

    Tomy M.

    ,,Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo
    szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się
    przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność
    nie jest kwestią statystyki." -- George Orwell

  • 15. Data: 2010-11-27 05:33:35
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    W dniu 2010-11-26 23:41, Tomy M. pisze:
    > Ja bym kupił 20g amfetaminy, podzielił na setki
    > (200 działek) i wrzucił ...
    >
    > Następnie zatelefonował na nr. 112 i zgłosił że
    > u sąsiada libacja jest i dragami handluje.

    Niestety, jest to naruszenie artykułu 59 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca
    2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005 r. Nr 179, poz. 1485):

    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, udziela
    innej osobie środka odurzającego lub substancji psychotropowej, ułatwia
    użycie albo nakłania do użycia takiego środka lub substancji,
    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10."

    oraz artykułu 235 KK:

    "Kto, przez tworzenie fałszywych dowodów lub inne podstępne zabiegi,
    kieruje przeciwko określonej osobie ściganie o przestępstwo, wykroczenie
    lub przewinienie dyscyplinarne albo w toku postępowania zabiegi takie
    przedsiębierze,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    Pozdrawiam, argothiel

  • 16. Data: 2010-11-28 17:11:19
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

> [...]

    > wciąz sprawca łazi]kobietę uniemożliwiając jej swobodne przemieszczanie

    Trzy telefony ponowne [bardzo nieprzyjemne rozmowy , dwukrotnie była mowa,
    że można skargę składać i rozmowy się kończyły bez efektu] na Policję po 3
    godzinach czekania i w 4 godzinę przyjechali. Patrol był nad wyraz miły
    spisali dane i poszli do sąsiada. Sąsiad ma już psa w kagańcu i nawet
    wywieszka na płocie o groźnym psie..

    Palik

  • 17. Data: 2010-11-29 11:57:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > się

    Trzeba było zadzwonić w tej sprawie do Dyżurnego Miasta czy jakiegoś
    Najlepiej do sekretarza

    ;-)

  • 18. Data: 2010-11-29 11:58:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    Całą sprawę należałoby zglosić do Pałacu Mostowskich w Warszawie i do
    Superexpresu. Wzieliby się może za tego dzielnicowego.
    A na Wawel ?

    ;-)

  • 19. Data: 2010-11-29 13:19:25
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > UĹźytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Trzeba było zadzwonić w tej sprawie do Dyżurnego Miasta czy jakiegoś
    > Kierownika Rewiru.
    > --
    > Najlepiej do sekretarza

    Nie, ale do Strazy Miejskiej...