  • 1. Data: 2010-11-25 20:50:42
    Temat: kradzieź, zwrot przedmiotu kradzieży bądź zadośćuczynienie
    Od: allegrowicz <a...@w...pl>

    Witam Grupowiczów,

    Wiem, że to pytanie zupełnego laika w kwestiach prawnych, ale pierwszy
    raz stanąłem w obliczu takiej sytuacji życiowej.

    Jakiś czas temu zostałem okradziony,
    następnie stał się cud ... sprawca został wykryty, postawiony przed
    sądem, za parę dni odbędzie się posiedzenie (nie rozprawa) w sprawie
    wydania wyroku (wychodzi na to że dobrowolnie poddał się karze).

    I teraz moje pytanie:
    zależy mi na tym żeby odzyskać to co mi ukradł,
    co właściwie powinienem zrobić ( i czy w ogóle muszę ) żeby odzyskać
    przedmiot kradzieży?
    Nie znam się na tych wszystkich procedurach, nie chciałbym odejść z
    kwitkiem. Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-11-29 18:18:46
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    http://www.we-dwoje.pl/powodztwo;adhezyjne,artykul,3