  • 1. Data: 2010-11-25 22:42:49
    Temat: Znaczek pocztowy a prawo autorskie
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    Wiem, że pisuje tu osoba znająca się na prawie autorskim i może mi coś
    podpowie.
    Jeśli wykonam fotografię znaczka pocztowego, będącego moją własnością,
    wydanego przez Pocztę Polską i opublikuję ją w internecie to naruszam prawo
    autorskie czy nie. Oczywiście daję opis zdjęcia. Zdjęcie znaczka chcę
    zamieścić w wikipedii.
    Przyda się podstawa prawna twierdzenia.

  • 2. Data: 2010-11-26 07:17:26
    Temat: Re: Znaczek pocztowy a prawo autorskie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 23:42:49 +0100, grzech napisał(a):

    > Jeśli wykonam fotografię znaczka pocztowego, będącego moją własnością,
    > wydanego przez Pocztę Polską i opublikuję ją w internecie to naruszam prawo
    > autorskie czy nie.

    Czasami tak, czasami nie.

    Prawo Autorskie, rozdział 1, 2 i 3 - wszystko jest tam wyjaśnione.

    Pozdrawiam,
    Henry