  • 1. Data: 2002-01-24 21:14:13
    Temat: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Od: leh <l...@...pl>

    Witam,

    Czy naklejanie ogloszen itp na slupach (latarniach, znakach drogowych,
    rynnach, scianach, skrzynkach, slupkach sygnalizacji swietlnej itp. ) lub
    drzewach jest legalne ? Jesli nei to dlaczego ?
    Czy zrywanie nielegalnych ogloszen jest legalne ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 2. Data: 2002-01-24 21:20:39
    Temat: Re: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 24 Jan 2002, leh wrote:

    > Czy naklejanie ogloszen itp na slupach (latarniach, znakach drogowych,
    > rynnach, scianach, skrzynkach, slupkach sygnalizacji swietlnej itp. ) lub
    > drzewach jest legalne ? Jesli nei to dlaczego ?

    Nie jest - art. 63a KW.

    > Czy zrywanie nielegalnych ogloszen jest legalne ?

    Nie, tylko wystawionych przez instytucję państwową, artystyczną,
    rozrywkową itd. - art. 67 KW.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-25 11:47:06
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > drzewach jest legalne ? Jesli nei to dlaczego ?
    > Czy zrywanie nielegalnych ogloszen jest legalne ?

    Wtrace swoje zapytanie czy legalnym jest zostawianie przez szanownych
    naszych listonoszy(ow) nie wiem jak poprawnie ... smieci reklamowych
    ktorych ja sobie nie rzycze otrzymywac ??? jest to u nas nagminne i co z
    tym zrobic ?
    AJA

  • 4. Data: 2002-01-25 15:37:44
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 25 Jan 2002, Marek Drewniak wrote:

> [...]
    > naszych listonoszy(ow) nie wiem jak poprawnie ... smieci reklamowych
    > ktorych ja sobie nie rzycze otrzymywac ??? jest to u nas nagminne i co z

    Palić demonstracyjnie na schodach?

    Zauważ że otrzymywanie spamu snailmailowego, w przeciwieństwie do e-maili,
    nie kosztuje ani grosza ciebie ani kogokolwiek innego poza wysyłającym
    (no, może listonosz szybciej pójdzie na emeryturę z powodu cięższej torby ;)

    PS. Tak na marginesie, ani listonosz ani poczta nie odpowiadają za treść
    przesyłek, nawet gdyby stanowiły przestępstwo albo naruszały twoje dobra
    osobiste.

  • 5. Data: 2002-01-25 15:49:38
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > PS. Tak na marginesie, ani listonosz ani poczta nie odpowiadają za treść
    > przesyłek, nawet gdyby stanowiły przestępstwo albo naruszały twoje dobra
    > osobiste.

    ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze

    ania

  • 6. Data: 2002-01-25 16:04:29
    Od: t...@t...net (Tomasz Nidecki)

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in
    st:

> [...]
    > e-maili, nie kosztuje ani grosza ciebie ani kogokolwiek innego poza
    > wysyłającym (no, może listonosz szybciej pójdzie na emeryturę z powodu

    Gwidonie, gdybys przed swoimi drzwiami codziennie znajdowal wysypana
    zawartosc pobliskiego smietnika, tez by Cie to grosza nie kosztowalo ;).
    Ale ile nerwow i czasu przy usuwaniu tego na bok ;). Tak samo jest ze
    spamem snailmailowym - trzeba go sprzatac ze skrzynki, z wycieraczki, itp
    itd :/. To ja juz wole spam emailowy, tu przynajmniej kawalek dobrego softu
    i ma sie prawie spokoj.

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    mailto:t...@t...net http://endemic.tonid.net

  • 7. Data: 2002-01-25 17:22:22
    Od: leh <l...@...pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> skribis:

    >Nie, tylko wystawionych przez instytucję państwową, artystyczną,
    >rozrywkową itd. - art. 67 KW.

    Chyba to co powyzej jest _nielegalne_ a reszta jest legalna.
    Tak przynajmniej zrozumialem art 67 KW (BTW: KW to Kodeks Wykroczen, jakby
    ktos nie wiedzial - ja np. dopiero po jakims czasie sie domyslilem)

    Pozdrawiam, Leh.

  • 8. Data: 2002-01-25 20:15:28
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 25 Jan 2002, ania wrote:

    > ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze

    I co najśmieszniejsze nie może tego nadawcy odmówić :/

  • 9. Data: 2002-01-25 20:22:37
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 25 Jan 2002, leh wrote:

    > Chyba to co powyzej jest _nielegalne_ a reszta jest legalna.

    Właśnie to miałem na myśli :) Rozwijając: "nie, [nie jest nielegalne],
    tylko [tych] wystawionych przez instytucję..."

  • 10. Data: 2002-01-25 20:35:48
    Od: leh <l...@...pl>

    "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> skribis:

> [...]
    >naszych listonoszy(ow) nie wiem jak poprawnie ... smieci reklamowych
    >ktorych ja sobie nie zycze otrzymywac ??? jest to u nas nagminne i co z

    1) zglos na poczcie ze nie zyczysz sobie dostawac drukuw bezadresowych
    2) nalep na skrzynce stosowna nalepke
    3) w razie otrzymania takowych zaskarz kogostam (tu pytanie do grupowiczow
    - kogo i za co)
    4) wez wszystkie bezadresowe smieci, pomieszaj, powsadzaj do kopert ktore
    czasami dolaczaja (z oplaconym odbiorem) i odeslij :)))
    (tu pytanie: czy oni placa za kazda przesylke, czy ryczalt ? )
    5) jesli podaja telefon, najlepiej 0-800 zadzwon i powiedz ze ci sie to
    nie podoba. Ja kiedys dzwonilem do geanta, ze mi sie nie podoba rzucanie
    reklamowek na wycieraczke - i juz nie rzucaja :))

    Patrz tez: m...@4...com i odpowiedzi (na
    pl.news.mordplik )

    Pozdrawiam, Leh.