  • 1. Data: 2002-01-24 20:06:50
    Temat: "Automat tylko do zabawy, nie wypłaca wygranych"
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    "Automat tylko do zabawy, nie wypłaca wygranych"

    - napis taki zauważyłem dziś na hazardowym automacie wrzutowym, stojącym w
    jednym z barów na Dworcu Centralnym w Warszawie. Umieszczony na niedużej
    naklejce, wprawdzie z przodu automatu i widoczny, ale tylko gdy się dobrze
    przypatrzeć, zresztą w końcu nie po to się na takich automatach gra żeby
    wszystkie naklejki gwarancyjne i inne pieczątki czytać.

    Of kors głębiej w tymże barze znalazłem dalsze automaty podobnego typu, i na
    PRAWIE wszystkich był taki napis przyklejony.

    Teraz pytanie: czy modyfikowanie automatów domyślnie wypłacających
    wygrane jest legalne? Jeżeli tak, to czy legalne jest umieszczanie takiego
    napisu ("przecież widzi pan że ten nie wypłaca, napisane jest!")? A jeżeli
    legalne, to czy wolno mi sprzedawać np. zepsute odkurzacze, które pod spodem
    będą miały (zgodnie z prawdą) napisane "TEN ODKURZACZ TO ATRAPA I MA W ŚRODKU
    CEGŁĘ ZAMIAST SILNIKA" na naklejce formatu 5x3 cm?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,

  • 2. Data: 2002-01-25 23:26:14
    Temat: Re: "Automat tylko do zabawy, nie wypłaca wygranych"
    Od: "Robert Dobry" <b...@e...put.poznan.pl>

    Użytkownik "MaXxX" <m...@r...pl> napisał w wiadomości

    > "Automat tylko do zabawy, nie wypłaca wygranych"

    To jest unik aby nie płacić podatku.

    Niektóre płacą, ale kartka musi wisieć. Co do wielkości... no cóż... wisi
    ;-)))

    Robert

  • 3. Data: 2002-01-26 07:34:07
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2002 00:26:14 +0100, Robert Dobry (b...@e...put.poznan.pl)
    pisze na pl.soc.prawo:

    > To jest unik aby nie płacić podatku.
    >
    > Niektóre płacą, ale kartka musi wisieć. Co do wielkości... no cóż... wisi
    > ;-)))

    Aha. Super :/

    A bardziej serio, to gdyby jednak NIE wypłacały, to czy zgodnie z prawem wolno
    sprzedawać buble zaznaczone w średnio widocznym miejscu że buble?