  • 11. Data: 2002-01-25 23:12:52
    Temat: Re: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    > ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze

    Poczta rozsyla, bo musi zaadresowane listy rozsyłać.
    Ulotek do skrzynek nie wkładają listonosze, tylko ludzie, którzy dorabiają
    sobie roznoszeniem ulotek. Widziałam na własne oczy, jak jakiś facet wpychał
    ulotki przez szparki do skrzynek. Zapowiedziałam mu, że nie życzę sobie czegoś
    takiego w swojej skrzynce. Zapytał jaki numer skrzynki.

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2002-01-26 20:52:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jan 2002 16:49:38 +0100, "ania" <a...@e...pl_#@!%>
    wrote:

    >ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze

    Inne listy też. Przesyłka jak każda inna. A akurat ta jest adresowana
    do * i tyle.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-01-26 23:16:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2002, Kaja wrote:

    >+ > ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze
    >+
    >+ Poczta rozsyla, bo musi zaadresowane listy rozsyłać.

    W kwestii formalnej (to również do "naszego hrabiego" :)):
    jest coś takiego jak "druk bezadresowy", i wtedy poczta
    dostarcza "losowo" ! Druki bezadresowe, jak nazwa wskazuje
    *nie* są zaadresowane, a poczta TEŻ musi je rozsyłać :)

    Ktoś (Gwidon ?) opisał już technologię "jak nie chcieć",
    ja tylko się wtrącę że trzeba *uchylić* swojej tajemnicy
    osobowej :) (tj. wpisać się do bazy na poczcie, podając
    swoje dane) żeby NIE dostawać spamu. Już tu było - wot,
    taka mała przewrotność... :)

    >+ Ulotek do skrzynek nie wkładają listonosze,

    ...róznie bywa ;) (mam na myśli właśnie owe" druki").

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2002-01-27 14:19:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 00:16:24 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > W kwestii formalnej (to również do "naszego hrabiego" :)):
    >jest coś takiego jak "druk bezadresowy",

    Wiem, korzystałem.

    >i wtedy poczta dostarcza "losowo" !

    Nie, nie losowo. Pod określone adresy. Tyle, że są one zapisywane
    conajwyżej ulicami. Zapodajesz adres

    Pan/Pani: *
    Ulica: Kwiatowa */*
    Miasto: Zabrze

    * = dowolny ciąg znaków
    HINT: dowolny =/= losowy

  • 15. Data: 2002-01-27 14:20:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 00:16:24 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    Acha, zapomniałem dopisać:

    >dostarcza "losowo" ! Druki bezadresowe, jak nazwa wskazuje
    >*nie* są zaadresowane,

    Są adresowane. Nie ma adresów na każdym z druków, ale adresuje się
    paczkę. Tak jak opisałem w innym liście.