  • 1. Data: 2002-01-24 19:34:52
    Temat: Znaki towarowe - a nowa firma
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam.

    Gdzie i jak moge sprawdzic jakie nazwy towarowe sa zarejestrowane?

    Jak jest np. z nazwa firmy - wpisalem sobie w Panoramie Firm Uniwersal -
    jest 55 firm - zajmujacych sie przeroznymi rzaczami - czy jest jakas strona
    WWW - itp. zeby sobie na ten temat poczytac???

    Chodzi mi o taka sytuacje (narazie teoretyczna ;)

    Rejestruje spolke o nazwie np duncan, a wiem, ze sa np:

    "Duncan" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

    "Duncan" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Krzysztof Mikuła

    i naleza do dwoch roznych osob.

    (oprocz tego moga jeszcze istniec Duncan s.c., duncan z o.o.) I tak dalej i
    tak dalej.

    Dodajmy, ze Duncan zarejestrowany jest juz jako znak towarowy.

    I teraz pytanie - jesli firma ta nowopowstala bedzie dzialac w zupelnie
    innej branzy - to ma sie czym martwic? Jak to wyglada???

    Z gory dzieki za info!!!

  • 2. Data: 2002-01-25 12:53:21
    Temat: Re: Znaki towarowe - a nowa firma
    Od: "edek" <e...@e...pl>

> [...]
    > I teraz pytanie - jesli firma ta nowopowstala bedzie dzialac w zupelnie
    > innej branzy - to ma sie czym martwic? Jak to wyglada???

    Witam,

    Idz do Urzedu Patentowego w Warszawie al Niepodeleglosci 188
    i w czytelni pokoj nr chyba 155 mozesz poczytac sobie w jakich branzach
    nazwa duncan jest zastrzezona

    mozesz ten skozystac z http://www.arsinfo.pl/arspatent/

    W urzedzie patentowych kozystanie z tej ArsPatent tez jest mozliwe
    za 1 kb danych licza sobie 70 groszy, za drukowanie tez trzeba bulic ale nie
    wiem ile

    pzdr