    From: leh <l...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Date: Fri, 25 Jan 2002 21:35:48 +0100

    "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> skribis:

    >Wtrace swoje zapytanie czy legalnym jest zostawianie przez szanownych
    >naszych listonoszy(ow) nie wiem jak poprawnie ... smieci reklamowych
    >ktorych ja sobie nie zycze otrzymywac ??? jest to u nas nagminne i co z
    >tym zrobic ?

    1) zglos na poczcie ze nie zyczysz sobie dostawac drukuw bezadresowych
    2) nalep na skrzynce stosowna nalepke
    3) w razie otrzymania takowych zaskarz kogostam (tu pytanie do grupowiczow
    - kogo i za co)
    4) wez wszystkie bezadresowe smieci, pomieszaj, powsadzaj do kopert ktore
    czasami dolaczaja (z oplaconym odbiorem) i odeslij :)))
    (tu pytanie: czy oni placa za kazda przesylke, czy ryczalt ? )
    5) jesli podaja telefon, najlepiej 0-800 zadzwon i powiedz ze ci sie to
    nie podoba. Ja kiedys dzwonilem do geanta, ze mi sie nie podoba rzucanie
    reklamowek na wycieraczke - i juz nie rzucaja :))

    Patrz tez: m...@4...com i odpowiedzi (na
    pl.news.mordplik )

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)