  • 1. Data: 2002-01-24 20:52:08
    Temat: Po ilu dniach potwierdzenie przeszukania
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Kiedyś wyczytałem/usłyszałem a teraz nie mogę znalezc nastepujacej informacji:
    Policja przeszukala mieszkanie w celu ujawnienia nielegalnego oprogramowania
    komputerowego. Nakaz przeszukania wystawiony byl przez komendanta glownego
    policji - wystarczajacy do przeszukania w uzasadnionych przypadkach. Nakaz
    prokuratorski musi byc dostarczony w ciagu ? 14 dni. Po tym czasie mam 7 dni ?
    na odwolanie i w tym momencie coś sie dzieje. Dowody z przeszukania nie mogo
    byc uzyte w sledztwie ?
    Prosze o jakies info, nie moge znalezc konkretnych rzeczy.
    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2002-01-25 18:07:44
    Temat: Re: Po ilu dniach potwierdzenie przeszukania
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Nie trace nadzieii na dopowiedz od kogos dysponujacego tego typu wiedza.
    Znalazlem co nastepuje:
    "Policja może wejść bez postanowienia sądu lub prokuratora - tylko w wypadkach
    nie cierpiących zwłoki, jeżeli postanowienie nie mogło być wydane. Ale wtedy
    funkcjonariusze muszą postarać się załatwić postanowienie od sądu lub
    prokuratora i doręczyć nam w terminie 7 dni od przeszukania. Jeżeli tego nie
    uczynią przeszukanie będzie uważana za przeprowadzone bezprawnie."
    Ale jak dokladniej powinno sie zareagowac ? Napisac odwolanie ?
    aha by nie bylo watpliwsci Policja zatrzymala tylko 1 CD z starymi grami- taki
    to był komputer :)