  • 1. Data: 2004-08-10 18:14:59
    Temat: Nagroda jubileuszowa
    Od: "Lucyna" <r...@p...onet.pl>

    14,08,2004 kończe 35 lat pracy, ale 27,07,2004 zostalam zwolniona z pracy z
    przyczyn nie dotyczacych pracownikow na podstawie art.10 ust. z dnia 13,03,2003.
    Czy należy mi sie wyplata nagrody jubileuszowej???

  • 2. Data: 2004-08-10 19:27:00
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa
    Od: "Jedrek" <pieslak2@WYTNIJ_TO.wp.pl>

    Użytkownik "Lucyna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    13,03,2003.
    > Czy należy mi sie wyplata nagrody jubileuszowej???

    z własnego doświadczenia(podobnego przypadku) Należy ci się.

    Jędrek

  • 3. Data: 2004-08-10 19:39:16
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Może Jedrek kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    <news:cfb7nj$73v$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział...

    > z własnego doświadczenia(podobnego przypadku) Należy ci się.

    To może być uzależnione od treści regulaminu wynagradzania/uzup w Twoim
    zakładzie pracy. Aczkolwiek o ile pamiętam jest jakieś orzecznictwo SN
    wypowiadające się na ten temat pozytywnie.

    --
    Olgierd
    gsm: +48.502.D.E.F.U.N.K.

  • 4. Data: 2004-08-11 05:31:47
    Od: "Lucyna" <r...@p...onet.pl>

    jwsli moglabym prosic o jakies podstawy prawne bo potrzebuje podkladki

  • 5. Data: 2004-08-11 07:21:11
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

> [...]
    13,03,2003.
    > Czy należy mi sie wyplata nagrody jubileuszowej???

    Jak to 27.07 ?? Podpisałaś porozumienie stron czy dostałaś skrocenie okresu
    wypowiedzenia a może zgodziłaś się na takie skrócenie ?? Okres wypowiedzenia
    kończy się z ostatnim dniem m-ca albo w sobotę a tu zupełnie mi to nie
    pasuje.

  • 6. Data: 2004-08-11 07:40:17
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Lucyna napisał(a):
    > jwsli moglabym prosic o jakies podstawy prawne bo potrzebuje podkladki

    nagroda jubileuszowa przysługuje tylko wówczas gdy przewidują to zakładowe
    przepisy płacowe.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-08-11 08:35:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, Lucyna wrote:

    >+ jwsli moglabym prosic o jakies podstawy prawne bo potrzebuje podkladki

    Na początek - regulamin wynagradzania twojego zakładu.
    My go nie znamy...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-08-11 12:36:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Johnson wrote:
    > nagroda jubileuszowa przysługuje tylko wówczas gdy przewidują to
    > zakładowe przepisy płacowe.

    a jesli nic na ten temat nie mowią ??
    był kiedyś zapis w prawie pracy, że do momentu aż pojawi sie w regulaminie pracy
    odpowiedni zapis na tema nagrody jubileuszowej to pracodawca ma wyplacac na
    starych zasadach czyli tak jak bylo "za komuny"

    niestety moj "prywatny pracodawca" sie zaparl i żadnych jubileuszowych nagród
    nie wypłaca a w regulaminie wynagradzania nadal nic na ten tema nie ma.
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-08-12 06:33:11
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik blad napisał(a):
> [...]
    > nie wypłaca a w regulaminie wynagradzania nadal nic na ten tema nie ma.

    Nic mi nie wiadomo o takim zapisie w akataulnym prawie pracy. Nagroda
    jubileuszowa nie należy Ci się.

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-08-12 09:46:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Johnson wrote:

    > Nic mi nie wiadomo o takim zapisie w akataulnym prawie pracy. Nagroda
    > jubileuszowa nie należy Ci się.

    przepisy art.79 KP poczawszy od 2.6.1996 utraciły moc obowiązującą ale
    art 11 ust. 1 ustawy z 2.2.1996 o zmianie ustawy - Kodeks Pracy oraz zmianie
    niektorych ustaw (Dz.U. Nr.24, poz.110) brzmiał:
    "Obowiązujące do dnia wejscia w życie ustawy przepisy określające zasady
    wynagradzania za pracę oraz przyznawania innych świadczeń związanych z pracą,
    wydane na podstawie art. 79 Kodeksu pracy, zachowują moc do czasu objęcia
    pracowników, których te przepisy dotyczą i w zakresie przedmiotu w nich
    normowanego - postanowieniami układu zbiorowego pracy lub innymi przepisami
    prawa pracy".

    W Gazecie Prawnej jedna pani mecenas wysnuła (w rok 1999) z tego wniosek że
    jeśli w regulaminie pracy nie ma słowa na temat nagród jubileuszowych to przez
    domniemanie powinny być na starych zasadach. Mi się nie udało tego przeprowadzic
    :(
    *** blad ***