  • 1. Data: 2004-08-10 16:03:06
    Temat: Wypadek - sprawca zbiegl
    Od: "Realista" <R...@n...o2.pl>

    Witam

    Mam pytano o pewna sytuacje (+ wymysly sytuacyjne)

    Kierowca A jedzie samochodem (predkosc prawidlowa + samochod sprawny)
    Kierowca B pedzi jak szalony, wyprzedza na 3-go lub od prawej (zeznania
    swiadkow i wyprzedzanych kierowcow).

    Kierowca B podczas wyprzedzania od prawj strony zajezdza droge Kierowcy A
    tez zeby nie zderzyc sie z nim odbija w lewo i kosi przystanek tramwajowy na
    wysepce.
    Świadkowie widzieli cala sytuacje. Kierowca B nawet sie nie zatrzymuje.

    I teraz pytania.

    1. Jeśli kierowca rozbitego auta nie ma AC tylko OC, czy moze z funduszu
    gwarancyjnego otrzymac zwrot za naprawe samochodu (czy moze go oddac do
    kasacji ), bo chyba z wlasnego OC nie moze go naprawic ;)

    2. Jeśli na przystanku byliby ludzie - to jakie konsekwencje groza kierowcy
    A (w przypadku wypadku smiertelnego).
    2a. Jesli kierowca B zepchnalby z drogi Kierowce A (na przystanek/wypadek
    smiertelny) jakie groza kierowcy A konsekwencje

  • 2. Data: 2004-08-10 16:15:52
    Temat: Re: Wypadek - sprawca zbiegl
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Realista" <R...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Jeśli kierowca rozbitego auta nie ma AC tylko OC, czy moze z funduszu
    > gwarancyjnego otrzymac zwrot za naprawe samochodu

    Nie. Sprawca musi być znany i nieubezpieczony.

    > 2. Jeśli na przystanku byliby ludzie - to jakie konsekwencje groza
    kierowcy
    > A (w przypadku wypadku smiertelnego).

    Żadne.

    > 2a. Jesli kierowca B zepchnalby z drogi Kierowce A (na przystanek/wypadek
    > smiertelny) jakie groza kierowcy A konsekwencje

    Masz problemy z logicznym myśleniem?

    pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-08-10 16:18:02
    Od: "Realista" <R...@n...o2.pl>

    > Masz problemy z logicznym myśleniem?

    Myslalem ze jesli kieowca A zjezdza sam z drogi zeby nie udezyc w Kierowce B
    a nie zostaje zepchniety to, ze w jakis sposob odpowiada za to

  • 4. Data: 2004-08-10 21:54:19
    Od: tester Xnews <a...@a...pl>

    w <news:cfasbk$nnq$1@opal.icpnet.pl>
    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Realista" <R...@n...o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:cfarr1$hck$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie. Sprawca musi być znany i nieubezpieczony.

    Wychodzac poza zakres pytania, fundusz odpowiadalby w tym przypadku
    tylko za szkode na osobie (np. koszty leczenia, renta,
    zadoscuczynienie)

    --
    domyslna sygnaturka

    pobierana jest z pliku podpis.txt okreslonego w
    Special >> Setup >> Identities >> Signature File

  • 5. Data: 2004-08-13 10:45:14
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Realista pisze:

> [...]
    > tez zeby nie zderzyc sie z nim odbija w lewo i kosi przystanek tramwajowy

    No to ladnie uniknal kolizji....

    Boguslaw