  • 1. Data: 2004-08-10 18:32:19
    Temat: kaucja przy zamianie mieszkania?
    Od: "halley" <h...@o...pl>

    witam, zamienilem mieszkanie komunalne ma wieksze znajdujace
    sie w tym samym bloku, dostalem umowe najmu, z ktorej
    wynika, ze jestem zobowiazany do zaplacenia kaucji (juz raz
    placilem kaucje za poprzednie mieszkanie ktore przyznano mi
    w 1986 roku - 1336,5PLN), aktualna kaucja wynosi 2081PLN

    czy jestem zoobowiazany powtornie placic kaucje?

    ___ __ _ _ _
    pzdr halley

  • 2. Data: 2004-08-11 08:15:49
    Temat: Re: kaucja przy zamianie mieszkania?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, halley wrote:

> [...]
    >+ w 1986 roku - 1336,5PLN), aktualna kaucja wynosi 2081PLN
    >+
    >+ czy jestem zoobowiazany powtornie placic kaucje?

    A co się stało ze *starą* kaucją ? I czy na twoje "nowe"
    mieszkanie poprzednio pobrano kaucję, co się z nią stało
    - oraz co zapisaliście w umowie zamiany ?

    pozdrowienia, Gotfryd