  • 101. Data: 2005-09-26 12:47:36
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > ale czy zyja akurat z linuxa? z jego dystrybucji? czy z dodatkowego softu?

    > nie rozumiem tego ( z kompatybilnoscia)

    Linuxa

    > wybierz inny program

    Wybore jezeli dostep bedzie rowny juz w sklepie. Do tego czasu nie mam
    wyboru. Obecnie konsument nie decyduje o OS. Decyduja o tym oszusci z M$
    i Della na dlugo zanim ja postawie noge w sklepie.

    > albo sam napisz swoj, zawsze masz wybor, a jak chcesz z
    > tego powodu pluc na czlowieka to nie na Billa tylko wlasnie na tych co pisza
    > oprogramowanie na ten system.

    I oni podpisuja potajemne umowy z Dellem sabotujace Linuxa?

    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    > nie qmam, cos mu wywalilo? Ja korzystam od kilku lat,isntolalem wiele razy ,
    > nigdy bez powodu istotnego mi si enie zawiesil.
    > a jak sie zaeislil wwyniku zlego zdzialania aplikacji firmy 3ciej to
    > odwiesic mozna bez problemu bez skutkow ubocznych.
    > moze sam potestuj zamiast sluchac znajomych.

    Wiec trafiles na stabilny. Ja obracam sie w swiecie, gdzie kazdy skarzy
    sie na niestabilnosc.

    > to byl bubel w 1 wersji XP,

    ale zwrotu pieniedzy konsumeci juz nie dostali. No i tamten XP byl tez
    lepszy od Linuxa.

    > ale uaktulanienia online albo za darmo
    > zamowieony service pack ze strony windowsa
    > (na ktorym jest infomramcja by pozyczac kolegom aby sobie zainstalowali!!!)
    > zalatwia sprawe. Takze jest to szybko naprawiony 'bug'

    I przy okazji M$ szpicluje konsumentow pobierajac przy okazji
    indywidualne informacje. GUID mowi cos? Zapewne przypadek.

    > nie, na pewno nie, popularnosc systemu jest powodowana iloscia
    > oprogramowania jakie tworza na niego firmy 3cie.
    > Bardzo sie mylisz.

    A firmy te maja wybor przy monopolizacji?

  • 102. Data: 2005-09-26 12:49:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dh4ej0$c87$1@inews.gazeta.pl...

    > Kto stracił tyle? Przecież nie autor, bo za tyle i tak bym nie kupił.
    > Strata czysto wirtualna.

    Ty, skoro ukradł, to widać potrzebował. No bo przeca nie kradł dla
    zabawy. Skoro potrzebował, to by kupił...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 103. Data: 2005-09-26 12:51:01
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > ni ejestes pokrzywdzony. Mogles wybra cinna uczelnie

    > jest, mnie tez nie stac na soft za 15 000 ale nie widze usprawieldiwienia
    > kradziezy, i jestem z 3miasta a nie ze wsi.

    A czy kradzieza, ba, rabunkiem, nie jest zmonopolizowanie rynku i
    zadanie astronomicznych kwot za program ktory kosztuje ich duzo mniej?

    > biednego nie stac na komputer.
    >
    > P.

    Celem wprowadzenia ustawy praw autorskich w XIX wieku byla ochrona nie
    autorow a spoleczenstwa! Poprzez okradanie autorow sabotowano wolny
    przeplyw mysli, ktory jest pozytkiem dla wszystkich.

  • 104. Data: 2005-09-26 12:56:07
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:dh8e8g$bq2$1@inews.gazeta.pl...

    > a jezeli w stanach obrona albo oksrazyciel moze ottak odrzucic lawnika bez
    > podania przyczyn to jest absurdalne,

    Moze odrzucic niewielki procent z kandydatow.

    > bo czesto widac po czlowieku co mysli w danej chiwli (przynajmniej niektorzy
    > potrafia to czytac), wiec wten sposob mozna
    > niewygodnych lawnikow sie pozbywac.
    >
    > rozwiazanie jak najbardziej "fe".
    >
    > P.

    I dodajmy, ze lawnik po sprawie idzie do domu i nie ma zadnych
    zobowiazan wobec skorumpowanych ukladzikow, jak te w lubeskich sadach.
    Jego kariera nie jest uzalezniona od poprawnych wyrokow.

  • 105. Data: 2005-09-26 12:57:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bert wrote:

    > No to zalatw mi trial WinXp. Zeby zarobic pierwsze pieniadze na
    > instalacji systemu klientowi, trzeba umiec przejsc przez instalacje.

    To się nazywa "inwestycja".
    Mam w planach zarobienie kasy, ale wymaga to zainwestowania. Jak mam,
    to inwestuję, jak nie - to nie zarabiam.

    To tak apropos tego merca. Potrzebuję merca, bo taksówkarzem chce
    zostać, ale żeby wejśc do dobrej korporacji, to musze mieć merca.
    więc jakbyś na tego merca nie miał, to co, ukradłbyś go?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 106. Data: 2005-09-26 12:57:45
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik <e...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > przeciez to jest taka sama kradziez, tez taka osoba jest zlodziejem, czemu
    > on ma byc lepszy od zlodzieja radia
    > ktore czesto kilka groszy kosztuje?
    >

    > P.

    A co z kradzieza PZU?

  • 107. Data: 2005-09-26 12:59:38
    Od: gaza <l...@m...com>

    e...@o...pl wrote:

    > Bo złodziej kradnie rzecz materialną składającą się z atomów i cząsteczek.
    > a jeśli dokonuje oszustwa to i tak w każdym przypadku
    > POZBAWIA tym samym tej rzeczy/pieniędzy itp jej prawowitego właściciela
    >
    > natomiast ściągnięcie z netu i posiadanie na własny użytek programu czy utworu
    > będącego jedynie kopią informacji którą można kpiowac w nieskonczonosc a
    > właścicielowi z tego powodu włos z głowy nie spadnie.
    >
    > To taka niezrozumiała różnica?

    A do tego MS mial kuz dawno zaplacone za to. Czy wiec nie mozna tez
    kopiwoac wlasnej ksiazki?

    Dodajmy ze RIAA argumentowala w sadzie w maszyny video tez sa nielegalne!!!

  • 108. Data: 2005-09-26 13:04:26
    Od: gaza <l...@m...com>

    Raf256 wrote:

    > gina <gJGZe.8409$L15.413@trndny01> Monday 26 of September 2005 01:50

    > Niby jak?

    Zapytaj Microsyfu. Dotyczy to nowych komputrow.

  • 109. Data: 2005-09-26 13:07:35
    Od: gaza <l...@m...com>

    Raf256 wrote:

    > gina <LaHZe.3075$tX3.1555@trndny06> Monday 26 of September 2005 02:22

    > Ile tylko chcesz. Co więcej - są komputery z preinstalowanym normalnym
    > systemem jak Linux.
    >
    > Pozatym, wyrażaj się.

    Pokaz choc jeden model:
    http://www.toshibadirect.com

  • 110. Data: 2005-09-26 13:10:27
    Od: gaza <l...@m...com>

    Raf256 wrote:

    > e...@o...pl <3...@n...onet.pl> Monday 26 of
    > September 2005 13:24

    > Przeszkadza autorom programów.

    Mowisz o tych autorach uniwersyteckich ktorym Adobe ukradl i sprzedaje
    jako swoje pod nazwa Reader 7?

    > I uczciwym firmom które płacą.

    Placa co? Ile podaktow w Polsce zaplacil w roku 2004 Microsyf? Podaj,
    chetnie dowiemy sie. Wiemy juz ze McDonald's podatkow w Polsce nie placi.