  • 11. Data: 2002-06-10 20:00:58
    Temat: Re: NOM a dane osobowe
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 21:17:30 +0200, Depilator napisał/napisała:
    > wystarczy chwile poczytać zamiast się głupio wydzierać i niszczyć i tak
    > marną kulturę prawną tego kraju. Bosz...

    Nie nie :) Wystarczylo zadzwonic na 0801 10 44 00 i zadac pytanie:
    1) skad maja moje dane
    2) dlaczego przyslali rachunek pomimo tego,ze nic z nimi nie podpisywalem :)

    W przeciwienstwie do BOKu z ACN (gdzie kazdy telefonista powie Ci sprzeczne
    info na jeden temat) i 913 z TPSA (znalazlem telefonistke, ktora zrobila
    wielkie oczy,ze za 0801 pobierana jest oplata! :>) - MON jeszcze mnie nie
    zawiodl (na 4 telefony kazdy byl o dziwo fachowy i rzetelny, w pelni jestem
    usatysfakcjonowany :)))

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 12. Data: 2002-06-10 20:12:38
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości > "Ja juz wszystko wiem 3min na infolinni i jestem w szoku :)

    > (pomijam fakt, ze Pani z 913 nie miala pojecia,ze 0801 jest platne - .25gr
    > mozna gadac ile sie chce ::))))

    No to tanio masz....

    > No wie tak:
    > 1) TPSA mogla udostepnic NOMowi dane osobowe swoich klientow na mocy
    > porozumienia z dnia x x x costam.

    > 2) NOM mogl nam wystawic rachunek na mocy PRAWA telekomunikacyjnego,gdzie
    > jest punkt, ze .. ehh wylecialo mi z glowy :) No ale chodzilo o to,ze
    jesli
    > zazadamy uslug w formie nie pisemnej to tak jakbysmy podpisali umowe o te
    > uslugi :) (lub cos w tym sensie :)
    > "

    Wodę z mózgu robią.

    Moi drodzy, zamiast mącić wode po raz kolejny może ktoś skrobnąłby zgradne
    pisemko do Głównego Inspektora Danych Osobowych i naswietlił sprawę.

    Ja już się wykazałem w innym temacie i moją reklamacje można oglądać na
    http://tele2001.republika.pl lub www.telefonia.skonet.pl

    Kto następny?

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare Regulaminy NOM tamże do obejrzenia)

  • 13. Data: 2002-06-10 20:32:55
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnag9r14.8nd.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > No wie tak:
    > 1) TPSA mogla udostepnic NOMowi dane osobowe swoich klientow na mocy
    > porozumienia z dnia x x x costam.

    To może będe mógł przekazać mojemu koledze Twój komputer na mocy
    porozumienia z nim?

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-06-10 20:34:59
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnaga1e0.8nd.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    >MON jeszcze mnie nie
    > zawiodl (na 4 telefony kazdy byl o dziwo fachowy i rzetelny, w pelni
    jestem
    > usatysfakcjonowany :)))

    I cóż takiego się dowiedziałeś na temat danych osobowych, czy czegokolwiek
    innego?

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-06-10 20:48:18
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    > To może będe mógł przekazać mojemu koledze Twój komputer na mocy
    > porozumienia z nim?

    Jejku jak sie czyta wasze wypowiedzi na tej grupie dotyczące NOM`u to
    człowiek ma wrażenie, że to pracownicy Tepsy nadają.
    Wykręcając prefiks NOM mieliście daleko w du.... jak ta firma ściągnie od
    was należność, jak wam wystawi fakturę itp. po co teraz oczy mydlić jakąś
    ochroną danych osobowych????
    Była szansa na złamanie monopolu Tepsy, szansa padła przez dupne przepisy
    podatkowe a wy zamiast pomóc siem gutkom z NOM`u poddźwignąć troszkę i
    podziękować grzecznie że płacicie z kilku miesięcznym opóźnieniem to coraz
    jakiś mądry urażony siem czuje, że naruszono jego dane osobowe.
    Żałosne

    Siem wzieło, siem płaci, a nie szuka sposobu jak udupić tego który dał (to
    a`propos tych komputerów w cytacie)

  • 16. Data: 2002-06-10 21:06:33
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 22:32:55 +0200, Piotr C. napisał/napisała:
    > To może będe mógł przekazać mojemu koledze Twój komputer na mocy
    > porozumienia z nim?

    Nie. Bo ani od Ciebie ani od niego nie zazadalem wykonywania zadnej uslugi,
    za ktora oplate moglibyscie zadac mojego kompa :PPPP

  • 17. Data: 2002-06-10 21:08:06
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 22:34:59 +0200, Piotr C. napisał/napisała:
    > I cóż takiego się dowiedziałeś na temat danych osobowych, czy czegokolwiek
    > innego?

    Nie zadalem pytania: na czym polega ustawa o danych osobowych!
    Czytaj uwaznie a nie czepiasz sie do wyrwanych z kontekstu zdan :P

  • 18. Data: 2002-06-10 21:33:39
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 22:48:18 +0200, irzej napisał/napisała:
    > Siem wzieło, siem płaci, a nie szuka sposobu jak udupić tego który dał (to
    > a`propos tych komputerów w cytacie)

    Uii tam, twardo sie trzymam, moga mi naskoczyc ;)

    Ps. Oplacilem tego samego dnia co dostalem ;P

  • 19. Data: 2002-06-10 21:40:01
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnaga5bs.8nd.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    > Czytaj uwaznie a nie czepiasz sie do wyrwanych z kontekstu zdan :P

    Czytam uważnie. Ale wypisujesz jakieś same ogólniki, żadnych konkretów. O te
    konkrety właśnie dopytywałem, a nie przyp* się dla samej zasady. W sumie nie
    jestem może uprawniony do krytyki, bo na tej grupie jestem od niedawna,
    zadałem 2 pytanka a nikomu nie pomogłem. Ale jak się na czymś nie znam, to
    nie zabieram głosu, chociaż na każde zapytanie mógłbym odpowiedzieć na tej
    samej zasadzie co Ty.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2002-06-11 06:48:41
    Od: ender <m12345@NOSPAM_friko3.onet.pl>

    Chudszy wrote:

    > Niedawno dostalem rachunek od NOM-u. Na jakiej podstawie oni moga wydawac te
    > rachunki? Skad maja moje dane osobowe? Odpowiedz jest prosta -- od TPSA,
    > tylko z jakiej racji TPSA udostepnila im _moje_dane? Czy nie powinienem
    > podpisac oswiadczenia np. "Zezwalam na udostepnienie moich danych osobowych
    > i na wystawianie faktur na moje nazwisko
    > takiej-a-takiej-spolce-z-siedziba-tam-i-tam"? Czy nie jest to naruszeniem
    > ustawy o ochronie danych osobowych?

    Prawdopodobnie NOM wziął Twoje dane z książki telefonicznej...
    Chyba że masz numer zastrzeżony.