  • 11. Data: 2006-04-19 14:06:31
    Temat: Re: NIe płaci za neta
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Alek wrote:
    > wiadomości news:e23vtq$92b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Od jakiej kwoty zaleciłbyś skorzystanie z usług windykatorów zza Buga?
    >
    > ;)

    od takiej,żeby pytającego było stać na ochrone przed windykatorami zza
    Buga ;-)

    MZ

  • 12. Data: 2006-04-19 14:09:41
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Alek wrote:

    > wiadomości news:e23vtq$92b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Od jakiej kwoty zaleciłbyś skorzystanie z usług windykatorów zza Buga?
    >
    > ;)

    Ja mysle, ze tak 2-3 miliony EURO ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 13. Data: 2006-04-19 19:15:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:

    Od żadnej. Bo z reguły to przynosi więcej kłopotu niż pożytku.

  • 14. Data: 2006-04-20 11:32:50
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 19 Apr 2006 10:22:24 +0200, użyszkodnik Hikikomori San
    <h...@g...pl> napisał:

    > Tym bardziej jak po za rachunkami komornik sciagnie koszty sadowe...

    a jak nie ściągnie ???

    bądźcie realistami,

    radzicie gostkowi żeby dla 100zł (których i tak nie wiadomo czy
    odzyska) uruchamiał skąplikowane procedury
    sądowo-komorniczo-egzekucyjne tylko po to aby nauczył pojedyńczego
    niesolidnego płatnika uczciwości, a tymczasem na masową skale firmy
    windykacyjne uodparniają rzesze Polaków od odpowiedzialności śląc tony
    straszącej makulatury z której kompletnie nic nie wynika

    ---
    futszaK
    Praca na platformie wiertniczej - pot nie kapie po dupie
    poprostu juz sie nie pocisz bo nie masz potu (c)Vir

  • 15. Data: 2006-04-20 12:01:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > radzicie gostkowi żeby dla 100zł (których i tak nie wiadomo czy
    > odzyska) uruchamiał skąplikowane procedury

    Sugerujesz, ze wartaloby zatrudnic Ormian?

  • 16. Data: 2006-04-20 13:10:41
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 20 Apr 2006 14:01:17 +0200, użyszkodnik Hikikomori San
    <h...@g...pl> napisał:

    > Sugerujesz, ze wartaloby zatrudnic Ormian?

    sugeruje że dla paru groszy szkoda sobie nerwy szarpać

    ---

  • 17. Data: 2006-04-20 13:38:49
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > sugeruje że dla paru groszy szkoda sobie nerwy szarpać

    Z jednej strony fakt. Z drugiej - mozna sobie przecwiczyc i miec
    procedure na nastepny raz juz przecwiczona ;)

  • 18. Data: 2006-04-20 16:14:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 20 Apr 2006 15:38:49 +0200, użyszkodnik Hikikomori San
    <h...@g...pl> napisał:

    > Z jednej strony fakt. Z drugiej - mozna sobie przecwiczyc i miec
    > procedure na nastepny raz juz przecwiczona ;)

    prościej popatrzeć na specjalistów z tej branży - firmy windykacyjne,
    oni w przypadku małych zadłużeń ograniczają się do słania ton
    makulatury, oni już to przećwiczyli i wiedzą że w pewnych wypadkach
    poprostu się nie opłaca

    ---

  • 19. Data: 2006-05-24 10:44:52
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

> [...]
    > klienta, że w razie nieuregulowania należności do jakiegoś tam
    > sensownego terminu pozwiesz go. Dostajesz nakaz zapłaty i czekasz, czy
    > się nie odwoła. Mija termin, występujesz o klauzulę wykonalności i
    > zostaje komornik. Ponieważ kwota nie jest zbyt wielka, to odradzam
    > jakiekolwiek inne rozwiązania w stylu firm windykacyjnych, detektywów,
    > Rosjan (Ormian i innych mafii) lub też zawieranie jakiś porozumień,
    > które i tak nie zostaną dotrzymane. Chyba, że klient jakieś w miarę
    > wiarygodne powody podaje i jest szansa, że zacznie płacić.

    Można gdzieś znaleźć wzór takiego pozwu ?

    --
    Krzysiek M.